Gå til innhold

Surface 2.0 lanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle veldig gjerne hatt den maskinvaren å leke med. Synd prislappen holder dette fra å være en platform med stort utviklingsmiljø for hjemmebruk.

det er vell et halveis stort miljø for utvikling mot surface.

men ikke mot denne hardwaren. nuigroup har en stor gjeng med medlemmer verden over som leker og eksperimenterer med touch bord. osv.

Lenke til kommentar

Smart window virket skikkelig kult ja, ser også frem til mer intelligente vinduer som automatisk blender for sola når temperaturen inne er over en viss temperatur og åpner opp når den er mindre etc.

 

For de som måtte ha noia for fingeravtrykk på vinduet så kan jeg tenke meg det kan være spennende å gjøre om alle husets vindusflater til en trykkfølsom skjerm :)

Lenke til kommentar

er det bare meg eller var tegneprogrammet møkkatregt med å registrere hvor du tegner?

Det tar jo år og dag å få gjort en ordentlig bra tegning med noe sånt.

 

Gleder meg forøvrig til å se fremtidige klipp med folk som plutselig får diverse feilmeldinger og system errors opp på middagsbordene sine ^^ for ikke å snakke om pop ups og den slags.

Lenke til kommentar

Tenk å spille brettspill på en slik enhet :dribble:

 

Ingen brikker å velte, eller brett å søle brus og annen drikke på. Om en ikke kombinerer virtuellt brett med fysiske brikker, som også burde være en mulighet med en slik enhet. Den kan jo lese f.eks. hvor sjakkbrikkene står. Om en også har spesielle symboler under foten av sjakkbrikken, så skulle den vite om brikken er hvit/svart og hvilken enhet/funksjon på den det er snakk om.

Endret av G
Lenke til kommentar

Tenk å spille brettspill på en slik enhet :dribble: Ingen brikker å velte, eller brett å søle brus og annen drikke på. Om en ikke kombinerer virtuellt brett med fysiske brikker, som også burde være en mulighet med en slik enhet. Den kan jo lese f.eks. hvor sjakkbrikkene står. Om en også har spesielle symboler under foten av sjakkbrikken, så skulle den hvite om brikken er hvit/svart og hvilken enhet/funksjon på den det er snakk om.

 

sjekk ut denne:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...