Gå til innhold

Test: Samsung S5360 Galaxy Y


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på man får så mye bedre telefon enn dette for 1000 kr. Den virker som et godt kjøp i sin prisklasse. At den måles opp mot telefoner som koster like mye som 5 stk slike telefoner får stå for artikkelforfatters regning.

 

At den trekkes for skjerm og kamera synes jeg er litt urettferdig når både skjerm og kamera er godt på høyde med konkurrentene i samme prisklasse.

 

"Hmm.. skal jeg kjøpe konebil eller Ferarri? - Lurer på hva som er best?"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Tenk på hva vi måtte slite med for bare fem år siden. Da betalte vi mer enn fire høvdinger for en SE K800 som presterte en tidel av denne telefonen. Men uansett, man får det man betaler for, og man blir vel mer fornøyd med en telefon til den doble prisen.

Lenke til kommentar

Virker som et veldig bra alternativ for foreldre som skal kjøpe telefon til ungene sine.

 

Forøvrig, er du far/mor som leser dette: Nei, det er absolutt intet poeng med å begrense seg til holdningen "mitt barn trenger kun en telefon man skal kunne ringe/sende sms med.".

 

Ikke bli nok en mor/far som bidrar til å plassere avkommet trygt nede i den digitale kløften. Gi dem en velfungerende smarttelefon, la dem lære gjennom erfaring. Alt for mange foreldre der ute som setter kjepper i hjulene for ungenes utvikling, grunnet en overdreven frykt for det nye. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tviler på man får så mye bedre telefon enn dette for 1000 kr. Den virker som et godt kjøp i sin prisklasse. At den måles opp mot telefoner som koster like mye som 5 stk slike telefoner får stå for artikkelforfatters regning.At den trekkes for skjerm og kamera synes jeg er litt urettferdig når både skjerm og kamera er godt på høyde med konkurrentene i samme prisklasse."Hmm.. skal jeg kjøpe konebil eller Ferarri? - Lurer på hva som er best?"

 

Du får en ZTE Blade i omtrent samme prisklasse. Det er hverken en konebil eller Ferarri. Skoda Fabia stasjonsvogn?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne på kampanje hos Elkjop for 800 kr et par måneder siden. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler den til alle som ønsker en billig og ikke minst liten mobil. Denne er 1 cm kortere enn ZTE Blade. Skjermen er helt klart mobilens svakeste punkt, men man kjøper selvsagt ikke en mobil for 1000 kr med 3" skjerm hvis man er en proffbruker som må surfe i timesvis hver dag.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...