Gå til innhold

DICE jakter på Battlefield 3-juksere (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de fortsetter å kamuflere hva bf3 egentlig er, ett uspillbart dritspill, de burde så absolutt satse alle pengene sine på å fikse spillet isteden for å ødelegge det mer med patcher slikt som har kommet allerede, media burde vell heller skrive mer om supporten vi får på ps3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og de fortsetter å kamuflere hva bf3 egentlig er, ett uspillbart dritspill, de burde så absolutt satse alle pengene sine på å fikse spillet isteden for å ødelegge det mer med patcher slikt som har kommet allerede, media burde vell heller skrive mer om supporten vi får på ps3

 

Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.

Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.

 

Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill.

Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.

Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

Lenke til kommentar

Har spilt minimalt på multiplayer på BF3...(Liker ikke vs er mer et COOP person!), men jeg føler meg mektig irritert når en skyter som en helt på en person og ser at flere av kulene treffer i magen og oppover mot hode på personen, men allikevel så har personen 92% liv igjen selv om jeg tømte et magasin på han eller pumpet han full med hagl fra Shotgun... :( Spilte da på PunkBuster server!

Lenke til kommentar
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.

 

Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill.

Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.

Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

 

Ser verkeleg ikkje kva du klager over. Ingame VoIP? Bruk Skype, TS, VT, eller Mumble slik som alle andre som faktisk bryr seg om lagspel gjer. Tullete å klage over ein ting som uansett er betre når ein bruke tredjeparts program. Men så er vel kanskje poenget ditt meir å klage for å kunne klage ;)

 

Har forøvrig ikkje merka problem med input lag sjølv.

 

Når det gjeld folk som jukser, så hjelper det veldig mykje å halde seg på serverar med aktive admins osv. Har hittil ikkje møtt nokon som har cheata sidan beta ( Iallefall ikkje tydeleg )

Endret av gholie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er overraskende få juksere jeg, faktisk. Jeg har i alle fall ikke lagt merke til mange. 2-3 stk kanskje, og jeg spiller veldig mye. Fatter ikke at de gidder å jukse, de har jo betalt for spillet, blir de fersket så blir de bannet. Waste of money, og du får aldri spille det igjen (med mindre du kjøper et nytt spill..)

Lenke til kommentar
Har ikke spilt bf3 (pc) på 5 uker rett og slett fordi det har vært så vanvittig med juksing. Konsoll versjonen er da ikke plaget slik som pc versjonen på dette. Uansett, bf3 har ingenting å gjøre på en konsoll etter min mening.
Plager det deg at det finnes på konsoll? Jeg spiller BF3 på konsoll å ser ikke helt problemet med det. Selv om du foretrekker Pc, så er det ikke alle som gjør det.

 

Plager meg overhode ikke, bare det at bf3 er et spill som er mye bedre på pc enn konsoll etter min mening. Synd bare at pc versjonen er plaget hardt av juksing.

Lenke til kommentar

Dette vil bare føre til at flere uskyldige blir bannet uten de har cheatet. Har hendt meg ofte jeg blir kalt en cheater, selv de kan ikke bevise noe som helst.

De ser bare på KD så sier de du jukser, dermed sender de en rapport inn til Dice for mistenksom spilling, noe selv du ikke har gjort. Da kan man bli banna viss du er for god i BF3, feil måte å håndtere dette på mener da jeg!

 

Ble banna plenty av ganger på CS da ikke jeg cheatet og jeg brukte mitt headsett 5.1 lyd, så admin sa det var tvilsom gaming fra mi side og slik som dette sa han: Hvordan tok du de alene, jeg var da 5 mot 1, 4 av killsene var headshot så jeg tok ut en etter en, brukte lyd og var noe ekstrem taktisk spillestil å vips borte vekk ble jeg.

Så teknisk sett ble jeg banna fordi jeg bruker lyd ingame og var bedre en de!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Dette vil bare føre til at flere uskyldige blir bannet uten de har cheatet. Har hendt meg ofte jeg blir kalt en cheater, selv de kan ikke bevise noe som helst. De ser bare på KD så sier de du jukser, dermed sender de en rapport inn til Dice for mistenksom spilling, noe selv du ikke har gjort. Da kan man bli banna viss du er for god i BF3, feil måte å håndtere dette på mener da jeg!Ble banna plenty av ganger på CS da ikke jeg cheatet og jeg brukte mitt headsett 5.1 lyd, så admin sa det var tvilsom gaming fra mi side og slik som dette sa han: Hvordan tok du de alene, jeg var da 5 mot 1, 4 av killsene var headshot så jeg tok ut en etter en, brukte lyd og var noe ekstrem taktisk spillestil å vips borte vekk ble jeg. Så teknisk sett ble jeg banna fordi jeg bruker lyd ingame og var bedre en de!

 

Du blander to ting som ikke hører sammen i det hele tatt. Bli bannet fra en server er ikke det samme som å få EA-kontoen stengt.

Hva så om folk rapporterer deg fordi du har høy KDR? Jeg nekter å tro at EA stenger kontoer pga. at noen er gode.

Det er rimelig enkelt å sjekke diverse andre stats for å se om det er sansynlig at folk jukser eller ikke.

Lenke til kommentar
Uspillbart dritspill? Der er vi tydeligvis totalt uenige. Jeg koser meg nå med BF3. Beste FPS som finnes etter min mening.

 

Når du har slike ting som inputlag, og i tilegg ikke har mulighet til å snakke med venner du spiller med, så ja da velger jeg å kategorisere det som ett uspillbart dritspill.

Selvfølgelig er det ett bra spill, men så lenge de ikke gidder å gjøre noe med det så er det ikke annet enn ett dritspill.

Ingen voip, dette var noe som ikke virket i betaen engang, og 3 måneder etter release så er det fortsatt ikke forbedret seg noe!

Jeg merker ikke noe særlig input-lag, ikke mer en BC2 hadde i alle fall. Angående VoIP bruker jeg bare Skype, ettersom de fleste spill har elendig kvalitet på stemmekommunikasjon uansett.

Lenke til kommentar
Ser verkeleg ikkje kva du klager over. Ingame VoIP? Bruk Skype, TS, VT, eller Mumble slik som alle andre som faktisk bryr seg om lagspel gjer. Tullete å klage over ein ting som uansett er betre når ein bruke tredjeparts program. Men så er vel kanskje poenget ditt meir å klage for å kunne klage ;)

 

Har forøvrig ikkje merka problem med input lag sjølv.

 

Slutt å kødd da, gidder da vell ikke sitte ved pc'n å spille for å snakke med andre, og høre på alt som skjer fra lydanlegget til 3 andre er ikke noe for meg. De jeg spiller med har og forøvrig også gått til innkjøp av headset til ps3, så det å bruke ett tredjeparts program er ikke aktuelt for meg.

Poenget mitt er ikke å syte å bære meg over at bf3 ikke er det jeg mener det burde ha vært, poenget mitt er at media burde tatt mer tak i hvordan DICE håndterer situasjonen på ps3, som alle her sikkert vet, ikke er som det skall være.

 

Du kan prøve å sammenligne BFBC2 og BF3 på ps3, se om du merker noe forskjell, og ja, den forskjellen er stor, det er ikke uten grunn at så mange folk spillert med 480p istedenfor 720p eller hva de enn bruker.

Endret av Akert
Lenke til kommentar

Har spilt Bf3 lite på grunn av det ELENDIGE systemet de bruker når man skal joine games. Tar 100 år å finne game, 100 år å joine, pluss at når man endelig kommer seg inn så krasjer spillet etter 1 - MAX 2 games . Har gitt det noen sjanser nå, om det ikke er bedre neste gang så gir jeg F! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...