Gå til innhold

Verdens tynneste til Norge før USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes fortsatt nettbrett, da spesielt med Android, har alt for lite respons og snappyness. Tror jeg venter iallefall til slutten av året, gjerne på Windows 8, før jeg går for noe :) Det er jo stort sett ingenting mobiltelefonen ikke kan som nettbrettet kan, og da spesielt om man har en pc i hus fra før av :)

 

Da har du ikke prøvd Asus Transformer Prime!

 

Ser hva du mener, og jeg er ganske enig. Windows 8 blir spennende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Synes fortsatt nettbrett, da spesielt med Android, har alt for lite respons og snappyness. Tror jeg venter iallefall til slutten av året, gjerne på Windows 8, før jeg går for noe :) Det er jo stort sett ingenting mobiltelefonen ikke kan som nettbrettet kan, og da spesielt om man har en pc i hus fra før av :)
Da har du ikke prøvd Asus Transformer Prime!Ser hva du mener, og jeg er ganske enig. Windows 8 blir spennende :)

 

Slenger meg på bølgen... Er møkka lei iPad 2 hvor alt skal koste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Synes fortsatt nettbrett, da spesielt med Android, har alt for lite respons og snappyness. Tror jeg venter iallefall til slutten av året, gjerne på Windows 8, før jeg går for noe :) Det er jo stort sett ingenting mobiltelefonen ikke kan som nettbrettet kan, og da spesielt om man har en pc i hus fra før av :)
Da har du ikke prøvd Asus Transformer Prime!Ser hva du mener, og jeg er ganske enig. Windows 8 blir spennende :)

 

Du har helt rett, den har jeg ikke prøvd, men det er også det eneste nettbrettet jeg kunne ha tenkt meg i skrivende stund :) Tenkte på de som allerede er i salg i butikk :p

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...