Gå til innhold

Blir dette årets første gode rollespill? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir dette årets første gode rollespill

 

Nå må dere nesten bestemme dere. Først blir ikke SWTOR regnet med i 2011 fordi det er et MMO, og blir sluppet sent i desember. Og nå blir det jammen forbigått i 2012 også :)

 

Mange har nok spilt seg lei og vel så det på det fantastiske rollespillet The Elder Scrolls V: Skyrim

 

For å være helt ærlig tok det meg mindre enn en halvtime å gå av lei av Skyrim. Det mest elendige, konsollifiserte, høyskoleprosjektet av et dataspill jeg har sett på flere år. Men så er det også Bethesda som står bak, og de lever tilsynelatende fremdeles på nittitallet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor var det Star Wars: The Old Republic ikke ble regnet med hen? Om du sikter til "Spillåret 2011 - Våre Favoritter"-saken så falt det rett og slett ut fordi det ble utgitt etter innleveringsfristen. Dette fordi vi måtte få ferdigstilt den digre saken til romjulspublisering.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Ser ut til at de som har utviklet spillet sliter men veeeeldig små peniser. Maken til penisforlenger skal man lete lenge etter.

Uten at jeg kjenner så mye til spillet så virker det som at de har hentet inspirasjon fra asiatiske utviklere. De er jo glade i våpen, som er dobbelt så stor, i forhold til personen som bruker det og øyne som opptar 70% av ansiktet.

Lenke til kommentar

Ser ut til at de som har utviklet spillet sliter men veeeeldig små peniser. Maken til penisforlenger skal man lete lenge etter.

Uten at jeg kjenner så mye til spillet så virker det som at de har hentet inspirasjon fra asiatiske utviklere. De er jo glade i våpen, som er dobbelt så stor, i forhold til personen som bruker det og øyne som opptar 70% av ansiktet.

Enig med deg, de våpnene får meg til å forbigå spillet om det ikke har masse andre positive egenskaper. Ja det hadde virket nogelunde om alt var i en tegneserie stil som i wow men om de prøver å lage resten av figurene relativt realistisk tryner det totalt.

Er så glad warhammers i Skyrim har fått en relakistiks størelse og ser ut som noe du slår rundt deg med og ikke sleggene fra Oblivion. Disse her ser 10 ganger værre ut.

Lenke til kommentar

Enig med flere her - de våpnene kan virkelig ødelegge mye av estetikken - krever rimelig tåpelig humor for å følge opp et slikt Japan-design. Ethvert forsøk på å lage et "seriøst" rollespill er i hvert fall dødfødt. Hadde forhåpninger her, men vi får se. I tillegg irriterer det meg så kraftig at man skal oppnå forskjellige bonuser for å kjøpe - et annet spill av samme utvikler/utgiver! For noe forbanna fjas!

Lenke til kommentar
Blir dette årets første gode rollespill

 

Nå må dere nesten bestemme dere. Først blir ikke SWTOR regnet med i 2011 fordi det er et MMO, og blir sluppet sent i desember. Og nå blir det jammen forbigått i 2012 også :)

 

Mange har nok spilt seg lei og vel så det på det fantastiske rollespillet The Elder Scrolls V: Skyrim

 

For å være helt ærlig tok det meg mindre enn en halvtime å gå av lei av Skyrim. Det mest elendige, konsollifiserte, høyskoleprosjektet av et dataspill jeg har sett på flere år. Men så er det også Bethesda som står bak, og de lever tilsynelatende fremdeles på nittitallet.

 

Noen våkna med en sur fot i ansiktet idag i det minste =) Sånne kommentarer erger meg mest for den viser bare hvor mye negativitet det er i verden for oss som har så mye og så mange leketøy. Som konsoller og pc, hvor vi får spille hva vi vil og har gleden av bli servert mesterverk.

Men vi har alle forskjellig smak, tenkte bare jeg skulle peke ut at du har ikke rettighet til å være for kritisk i og med hvor godt du har det =) turn the frown, upside down.

 

Angående dette spillet har jeg egentlig ingen formening enda, hverken lest eller hørt om det :) men spennende uansett.

Lenke til kommentar

Typisk norske folk, trur alle spill må vere ekte for at det skal vere bra, har dere tenkt at det er magi i hvert rolle spill, er ikke det litt mere urealistisk en store våpen, Jeeez snakk om bondknøler

 

Jeg elsker overdreven armor og våpen, da blir det mere spennende og skaffe den siste armoren

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk norske folk, trur alle spill må vere ekte for at det skal vere bra, har dere tenkt at det er magi i hvert rolle spill, er ikke det litt mere urealistisk en store våpen, Jeeez snakk om bondknølerJeg elsker overdreven armor og våpen, da blir det mere spennende og skaffe den siste armoren

 

Det vil jeg kalle grov stereotyping. Vår kulturelle bakgrunn har meget lite med spillsjangere å gjøre. Tro det eller ei. Jeg syntes dette spillet virker lovende og uten at det har noe med saken å gjøre er jeg etnisk norsk.

Lenke til kommentar
Noen våkna med en sur fot i ansiktet idag i det minste =) Sånne kommentarer erger meg mest for den viser bare hvor mye negativitet det er i verden for oss som har så mye og så mange leketøy. Som konsoller og pc, hvor vi får spille hva vi vil og har gleden av bli servert mesterverk.

 

Smaken er som baken. Jeg har nå spilt dataspill i ymse former siden jeg var fire år gammel, altså i rundt 26 år. Det er min mening, og en mening jeg baserer på bevis i form av spillet selv, at Bethesda ikke har dugelige programmerere. Det spiller liten rolle hvor innovativt og innholdsrikt spillet er, når det ikke fungerer.

 

Mesterverk... det får bli Bethesda-fanboys' beskrivelse.

Makkverk, er en mer objektiv beskrivelse.

Lenke til kommentar

Grafikken var grusom iallefall. Heldigvis for meg er det masse gode rollespill jeg ikke har spilt enda. Nå skal jeg snart spille Realms of Arkaina serien som både har veldig god grafikk og et veldig lovende gameplay: http://www.gog.com/en/gamecard/realms_of_arkania_1_2

 

Med så mange gode gamle spill som fortsatt er uprøvde kommer jeg aldri til å slippe opp for noe å spille.

Lenke til kommentar

Typisk norske folk, trur alle spill må vere ekte for at det skal vere bra, har dere tenkt at det er magi i hvert rolle spill, er ikke det litt mere urealistisk en store våpen, Jeeez snakk om bondknølerJeg elsker overdreven armor og våpen, da blir det mere spennende og skaffe den siste armoren

 

Morsomt å bli kalt bondeknøl, en stereotyp som ofte betegnes med lav intelligens, av noen som ikke kan forskjellen på og/å. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Typisk norske folk, trur alle spill må vere ekte for at det skal vere bra, har dere tenkt at det er magi i hvert rolle spill, er ikke det litt mere urealistisk en store våpen, Jeeez snakk om bondknølerJeg elsker overdreven armor og våpen, da blir det mere spennende og skaffe den siste armoren

 

Morsomt å bli kalt bondeknøl, en stereotyp som ofte betegnes med lav intelligens, av noen som ikke kan forskjellen på og/å. :)

den laveste form for tilbakemelding stavings feil , kunne du ikke finne på noe bedre,

 

Og nei bondeknøler er ment som folk som holder seg til sitt og ikke tenker utenfor boksen eller har fantasi

 

Anyways, jeg er så lei av og lese om overdrevene våpen på norske sider, er det virkelig så galt med litt crazyness i spill. besides, ungdom elsker sånner ting

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Noen våkna med en sur fot i ansiktet idag i det minste =) Sånne kommentarer erger meg mest for den viser bare hvor mye negativitet det er i verden for oss som har så mye og så mange leketøy. Som konsoller og pc, hvor vi får spille hva vi vil og har gleden av bli servert mesterverk.

 

Smaken er som baken. Jeg har nå spilt dataspill i ymse former siden jeg var fire år gammel, altså i rundt 26 år. Det er min mening, og en mening jeg baserer på bevis i form av spillet selv, at Bethesda ikke har dugelige programmerere. Det spiller liten rolle hvor innovativt og innholdsrikt spillet er, når det ikke fungerer.

 

Mesterverk... det får bli Bethesda-fanboys' beskrivelse.

Makkverk, er en mer objektiv beskrivelse.

Det er ingen som bryr seg om hva du skriver, du ble stemplet som en negativ Bethesda hater når skyrim kom ut, slutt og skriv om skyrim 100 ganger i hver post, ser du ikke selv at du har blitt gretten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...