Gå til innhold

Foto

Jeg ser syner

4 svar i denne tråden

#1 Bruker-168731

Bruker-168731

Bruker

• Medlemmer
  • 145 innlegg
  •   12. august 2008

Skrevet 12. januar 2012 - 03:29

Om nettene, når jeg vet at jeg er lys våken, ser jeg syner, som trær og gresstuster på veggen. I natt såg jeg gressbusk. Kan dette være epilepsi? De har funnet mye epileptisk aktivitet i hjernen min i en eeg for 2-3 år siden. Jeg er nå 26 år. Synene varer i maks 3 sekunder.
  • 0
Jeg har ASD. Bloggen min er www.monicajansen.com

#2 Malvado

Malvado

Moderator

• EKSTRA
  • Moderatorer
  • 13 663 innlegg
  •   23. august 2003

Skrevet 12. januar 2012 - 03:32

Det er godt mulig ja , om det har blitt litt hyppigere så kan det være lurt å få sjekket opp grundigere.
Går du på noe epilepsi medisin som feks Orfiril / Lamictal?
  • 0

#3 Ensombryrseg

Ensombryrseg

Bruker

• Medlemmer
  • 85 innlegg
  •   26. august 2011

Skrevet 12. januar 2012 - 13:10

Om nettene, når jeg vet at jeg er lys våken, ser jeg syner, som trær og gresstuster på veggen. I natt såg jeg gressbusk. Kan dette være epilepsi? De har funnet mye epileptisk aktivitet i hjernen min i en eeg for 2-3 år siden. Jeg er nå 26 år. Synene varer i maks 3 sekunder.

Vil anta at det er så enkelt at du lider av søvnmangel; derfor ser du syner. Hvordan har du det til vanlig? Føler du stresset? Sliten? Nedfor? Ser du på TV eller sitter foran PCen til sent på kveld?
  • 0

#4 Bruker-168731

Bruker-168731

Bruker

• Medlemmer
  • 145 innlegg
  •   12. august 2008

Skrevet 12. januar 2012 - 13:12

Det er godt mulig ja , om det har blitt litt hyppigere så kan det være lurt å få sjekket opp grundigere.
Går du på noe epilepsi medisin som feks Orfiril / Lamictal?

Jeg går ikke på noen epilepsimedisiner.

Vil anta at det er så enkelt at du lider av søvnmangel; derfor ser du syner. Hvordan har du det til vanlig? Føler du stresset? Sliten? Nedfor? Ser du på TV eller sitter foran PCen til sent på kveld?

Jeg lider ikke av søvnmangel.
  • 0
Jeg har ASD. Bloggen min er www.monicajansen.com

#5 Runinho

Runinho

Bruker

• Medlemmer
  • 1 419 innlegg
  •   26. desember 2003

Skrevet 12. januar 2012 - 13:16

Narkoleptiske tendenser?

Uansett er vel dette verdt en tur til legen? :)
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere