Gå til innhold

Skjønnhetsbehandlingen til Silent Hill må vente (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt eg fekk med meg, var det visst skodespelaren til James som ikkje ville gå med på at Konami brukte arbeidet hans til nyutgjevingar. Avtalen hans gjekk jo ut på bare originalen Silent Hill 2, og så har han visst gjort seg ganske vrang på dette. Og resultatet er visst at SH-samlinga no skal ha nye røyster. Fæle, fæle greier. Dessutan har du dette:

 

http://www.youtube.com/watch?v=4qW76u_IQTY

 

For meg ser det ut som at Konami ikkje bryr seg om denne serien. Eg nektar å vera med på å finansiera søppel som dette og held meg til PS2-originalen.

Lenke til kommentar

Såvidt eg fekk med meg, var det visst skodespelaren til James som ikkje ville gå med på at Konami brukte arbeidet hans til nyutgjevingar. Avtalen hans gjekk jo ut på bare originalen Silent Hill 2, og så har han visst gjort seg ganske vrang på dette. Og resultatet er visst at SH-samlinga no skal ha nye røyster. Fæle, fæle greier. Dessutan har du dette:

For meg ser det ut som at Konami ikkje bryr seg om denne serien. Eg nektar å vera med på å finansiera søppel som dette og held meg til PS2-originalen.

 

Har du en kilde på dette? I så fall er det definitivt noe jeg ønsker å flette inn i saken :)

Lenke til kommentar

Opprinnelig ville ikke stemmeskuespilleren til James, Guy Cihi la Konami bruke stemmen hans fordi han mente Konami skyldte han penger...eller rettere sagt, konami skyldte ingen penger, men Guy mente at pga. spillets popularitet så burde stemmeskuespillerne få mer av potten, særlig med tanke på at den opprinnelig lønnen var svært lav . Men så etter hvert ordnet det seg likevel, og Guy Cihi skrev under avtalen, så nå skulle det ikke være noe i veien for at det opprinnelig stemmeskuespillet kan være med i nyutgivelsen.

 

Et nytt sett med stemmer er uansett spilt inn, så det er mulig spilleren får muligheten til å velge enten det nye eller det opprinnelige stemmeskuespillet.

 

Når det gjelder Silent Hill 3 er jeg litt mer usikker hva som kommer til å skje. Det er likzom 2ern som er viktigst for meg, så det er der jeg har fulgt med.

 

http://silenthillforum.com/viewtopic.php?f=3&t=23996

 

Edit: det var visst flere enn Guy cihi som opprinnelig nektet å skrive under, men som nå er gått med på å låne ut stemmene sine(se link).

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...