Gå til innhold

Nyheter for unikt romspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Det er ett konsept mange hundre mennesker har foreslått før men det ser jaggu ut som de skal ødelegge konseptet med dårlig 80 talls grafikk.

 

Etter min mening burde man lage det med CryEngine 3 og at man kan gå rundt i skipet og at det er med NPCes å slikt.

 

Konseptet ville solgt millioner på en bra grafikk motor og gameplay med gode animasjoner det er fordi dagens unger vil ha pene spill med engasjerende gameplay.

 

Morra mi ville foreslått at det hu ser på skjermbildet er en haug med krusseduller eller noe. JEg vil holde meg unna spillet med den grunn at det er for enkelt laget. Vil jeg spille noe enkelt holder jeg meg til Sjakk.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Det er ett konsept mange hundre mennesker har foreslått før men det ser jaggu ut som de skal ødelegge konseptet med dårlig 80 talls grafikk.

 

Etter min mening burde man lage det med CryEngine 3 og at man kan gå rundt i skipet og at det er med NPCes å slikt.

 

Konseptet ville solgt millioner på en bra grafikk motor og gameplay med gode animasjoner det er fordi dagens unger vil ha pene spill med engasjerende gameplay.

 

Morra mi ville foreslått at det hu ser på skjermbildet er en haug med krusseduller eller noe. JEg vil holde meg unna spillet med den grunn at det er for enkelt laget. Vil jeg spille noe enkelt holder jeg meg til Sjakk.

 

Du får finansiere det da? Tviler på det er noen stor kommersiell interesse for ett slikt spill, spennende eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Alle trekies i verden hadde spillt det. Mass Effect er jo ikke så langt unna mangler bare romskip til romskip slagene. Det er jo superbra. Star Trek BRidge commander var jo også superpopulært.

 

HVis man kunne velge mellom Enterprise,Battlestar Galactica, Firefly romskip, mass effect osv vile det nok solgt som varmt hvetebrød.

 

Det er jo ikke så vanskelig å tenke seg at man kunne reklamefinasiert spillet.

 

Jeg mener ta GTA om det var ekte reklamer (billboards og radioreklamer osv) i spillet ville jo spillet tjene inn penger selv om det ikke selger bra eller nådd en salgstopp. For så lenge noen spiller det, ruller penger inn. Kanskje for all tid spillet blir brukt. Bruk av billboards ville jo gjort reklamen diskre også og ikke ødelagt spillopplevelsen.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har selv nylig prøvd dette spillet med noen venner av meg. Vi var 5 stk tilsammen, noe som passet bra da både rollene communication og science blir litt kjedelige for kun en person.

 

Anbefales på det sterkeste! Det er utrolig underholdendes å kunne / måtte sammarbeide så tett i et dataspill.

 

Og nei, ingen av oss er "trekkies". Har selv bare sett noen få episoder da jeg gikk på barneskolen en gang i tiden og var syk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...