Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest flere tester, kommentarene her og på prisjakt.nu, skjønner jeg at dette er en telefon jeg må tafse på selv før jeg bestemmer meg. Plast, bakdekselet, lukene og touch-knappene gjør at jeg heller mer og mer mot lillebroren Xperia P. Denne er i aluminium, er satt sammen av kun fire deler og har micro-SIM "skuff". Men samtidig "mister" jeg alt som gjorde at jeg hadde lyst på toppmodellen. Det eneste disse to har til felles, er mengden RAM (1GB). Xperia P har svakere prosessor, mindre skjerm med lavere oppløsning og pikseltetthet (dog gjør det meg ingenting at den er på 4"), kamera har færre MP, halvparten så mye lagrinsplass, osv... Heldigvis har den beholdt NFC.

 

Siden jeg i dag har HTC Desire HD som jeg er meget fornøyd med og som blir oppdatert med Android 4.0.x ICS ila. året, er det mulig jeg venter til dette skjer før jeg bestemmer meg. Pokker ta fornuften! :p

Lenke til kommentar

Xperia s har vel kun hvitt lys? Det er xperia u eller p som skifter farger så vidt jeg vet:-D men det finnes jo ingen fornuftige tester man kan stole på:-( positivt i en er negativt i en annen, og hvordan i ...... Kan det trekkes poeng fordi knappene ikke sitter der testpersjonen tror? De sitter over symbolet, og der er de faktisk hver gang man skal bruke de, så å prøve gjentatte ganger å trykke på selve symbolet, og bli like overrasket hver gang telefonen ikke responderer vil jeg påstå at ikke er telefonen sin skyld:-P. Også trekk for "ikke standard lydutgang" det er da virkelig 3,5mm minijack?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden jeg i dag har HTC Desire HD som jeg er meget fornøyd med og som blir oppdatert med Android 4.0.x ICS ila. året, er det mulig jeg venter til dette skjer før jeg bestemmer meg. Pokker ta fornuften! :p

Har DHD selv, men blir nesten nødt til å bytte. Lyden i høyttaleren min gir meg nesten øresus når jeg er i samtaler.

Håper dette blir en god nok telefon til mitt bruk.

Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å vurdere andre telefoner enn Sony Xperia S istedet... Venter på tester av HTC One X, HTC One S og LG Optimus 4X HD før jeg bestemmer meg...

Samsung sniker vel inn en supertelefon om du venter en måned eller 2 også..

 

Ja Galaxy S III kommer vell i Mai - Juni.

Problemet med Samsung er jo den forferdelige Pentile skjermen og utseendet på UIen.... forferdelige greier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom en kunde i dag på jobb som hadde skaffet seg en Xperia S. Har var strålende fornøyd og påsto at plastikken brukt i telefonen er av typen Makrolon.

Makrolon, for den som ikke vet det, er såkalt uknuselig plast! Nesten samme greia som polykarbonat.

Nå er ikke jeg noen plastekspert så hadde sannsynligvis ikke klart å skille godt mellom de forskjellige typene, men hvis det stemmer må det da være kvalitet så det rekker i den telefonen.

Lenke til kommentar

Mobifil: Hvis det hadde vært Makrolon er det rart at Sony ikke reklamerer for det i telefonen sin?

 

Satser på å få den i morgen/onsdag. Har sett litt på beskyttelse (case) og vurderer denne bare i hvit. Står at den er offisiell fra Sony, så hvorfor finner jeg den ikke på sony sine hjemmesider etc.?

Endret av skifyr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spaceworld og telehuset fikk den inn i dag:-D det beste med det hele, var at selgeren bemerket bakdekselet med en gang, og skulle demonstrerehvor dårlig det satt fast, men han klarte ikke å få det av på noen minutter:-D kunne demontert min xperia arc, tatt ut sim, sdkort og satt den sammen igjen å startet den opp før han fikk av bakdekselet på xperia S:-P Dekselet var riktignok tynt, men virket ikke sånn så lenge det satt på, så om det tåler noe mindre enn andre telefoner er jeg skeptisk til... Plast er plast, så går den i bakken, så kan den jo sprekke som hvilken som helst annen telefon, eller knuses om du har en eplofon:-P

Endret av virrum audio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...