Gå til innhold

Test: AMD Radeon HD 7970


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hva kostet 6970 på lansering?

 

2. Hvordan kommer det til å legge seg i pris om en måned? og etter nVidia sitt utslipp av kort?

 

3. Når kommer disse kortene til nVidia?

 

(nVidia er IKKE et tema for meg nå siden jeg kjører et AM3 oppsett med eyefinity)

 

Burde jeg kjøpe det nå til denne prisen?

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Hei er ufaren med skjermkort. har tenkt og putte et slikt kort i maskinen jeg planlegger og bygge i januar. men hva er forskjellen mellom alle di forskjellige asus, xfx , mis osv. er det forskjellikt tilbehør ? hvis jeg skal kjøpe et hvilket skal jeg gå for ? :) hva vil dere anbefale av di produsentene som er nå ? :)

Lenke til kommentar

Hei er ufaren med skjermkort. har tenkt og putte et slikt kort i maskinen jeg planlegger og bygge i januar. men hva er forskjellen mellom alle di forskjellige asus, xfx , mis osv. er det forskjellikt tilbehør ? hvis jeg skal kjøpe et hvilket skal jeg gå for ? :) hva vil dere anbefale av di produsentene som er nå ? :)

 

Er som regel bare et klistremerke og evt litt variert med kabler. Noen er har også en høyere fabrikert klokkehastighet, men dette kan uansett settes høyere uansett kort.

Lenke til kommentar

Dette hadde komplett når de la de ut idag tidlig:

 

Asus, 16 stk - Tomt

MSI, 14 stk - Tomt

HIS, 17 stk - Tomt

Sapphire, 100+ - 4 stk igjen

Powercolor, 50stk - 25 stk igjen

 

Gigabyte og XFX kortene har ikke vært på lager i det hele tatt.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Ca. 500 000,- i omsetning av ett nytt skjermkort til denne prisen, på en nettbutikk, og en halv dag, må vel sies å være en suksess for AMD her i fjorden.........

 

Det er nok nærmere 850.000, om ikke mer. Vet ikke hvor mange kort de hadde av Sapphire sitt, da det sto 100+, men de har nå værtfall solgt minst 100stk av de.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Ca. 500 000,- i omsetning av ett nytt skjermkort til denne prisen, på en nettbutikk, og en halv dag, må vel sies å være en suksess for AMD her i fjorden.........

 

Det er nok nærmere 850.000, om ikke mer. Vet ikke hvor mange kort de hadde av Sapphire sitt, da det sto 100+, men de har nå værtfall solgt minst 100stk av de.

 

Justerte det opp til ~1mill., 210 kort + på en nettbutikk, tenk hva dette blir på verdensbasis... Gøy også at denne "allmene tilgjengeligheten i mars" spådd av enkelte med litt grønnskjær i sidesynet ble til de grader nonsense...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...