Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Vi søker ny frilanser til TV-testing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette hadde vert så tøft! Jeg hadde tatt stillingen med full kraft om det ikke hadde vert for at jeg fortsatt er i VG2 Elektro.

Nå har jeg jo fra dag til dag i rundt 3 år lest på HW vær dag.

Hadde vært utrolig tøft å kunne ta en større del i noe av det jeg liker mest, teknologi!

 

Jeg bare MÅ ta en dypere kikk.

Lenke til kommentar

Dette hadde vert så tøft! Jeg hadde tatt stillingen med full kraft om det ikke hadde vert for at jeg fortsatt er i VG2 Elektro.Nå har jeg jo fra dag til dag i rundt 3 år lest på HW vær dag.Hadde vært utrolig tøft å kunne ta en større del i noe av det jeg liker mest, teknologi!Jeg bare MÅ ta en dypere kikk.

 

Korrektur er stikkordet;)

 

...hadde vært så...

...hadde vært for at...

...lest på HW hver dag...

 

Sorry mac, men kunne bare ikke dy meg. Irriterer meg grønn over alle skrivefeil de siste årene på HW.no. Blir bare flere og flere av dem. Men du skal ha for engasjement, og heldigvis for deg jobber jeg ikke i Mediehuset Tek. Jeg har således ingen påvirkningskraft med tanke på ansettelse eller ikke. Gir deg et tips om å lese regelen for bruk av hver og vær, og ønsker deg lykke til videre uansett om du søker stillingen eller ikke =D

 

Ta det med ro, Hw.no vurderer å ta ibruk Google translate mer, så da blir teksten MYE mer spennende.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nå skal det ikke mye til for å skrive korrekt norsk, om en bare tar seg tid, det er nokk av hjelpemidler der ute. MatseMats skrev en kommentar, der få bryr seg om rettskrivning.

 

Kunne nesten tenkt meg å denne stillingen selv. Men, det blir nokk litt utenfor mitt område. Desuten så tror jeg ikke hardware.no trenger enda en amatørskribent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette hadde vert så tøft! Jeg hadde tatt stillingen med full kraft om det ikke hadde vert for at jeg fortsatt er i VG2 Elektro.Nå har jeg jo fra dag til dag i rundt 3 år lest på HW vær dag.Hadde vært utrolig tøft å kunne ta en større del i noe av det jeg liker mest, teknologi!Jeg bare MÅ ta en dypere kikk.

 

Vi ønsker å komme i kontakt med deg som:

Skriver levende og feilfri norsk

Lenke til kommentar

Nå skal det ikke mye til for å skrive korrekt norsk, om en bare tar seg tid, det er nokk av hjelpemidler der ute. MatseMats skrev en kommentar, der få bryr seg om rettskrivning.Kunne nesten tenkt meg å denne stillingen selv. Men, det blir nokk litt utenfor mitt område. Desuten så tror jeg ikke hardware.no trenger enda en amatørskribent.

Hørt ordtaket "Det er nok med én k i nok"? Se på sine egne feil før man begynner med andres :)

 

Uansett en veldig interessant stilling som nok hadde vært spennende kombinert med f.eks. studier. Med fast arbeid tror jeg det holder med én jobb. Måtte det ansettes en person med feilfri norskkunnskaper hvor ord skrives korrekt og orddeling ikke er tilfelle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal det ikke mye til for å skrive korrekt norsk, om en bare tar seg tid, det er nokk av hjelpemidler der ute. MatseMats skrev en kommentar, der få bryr seg om rettskrivning.Kunne nesten tenkt meg å denne stillingen selv. Men, det blir nokk litt utenfor mitt område. Desuten så tror jeg ikke hardware.no trenger enda en amatørskribent.

Hørt ordtaket "Det er nok med én k i nok"? Se på sine egne feil før man begynner med andres :)

 

Uansett en veldig interessant stilling som nok hadde vært spennende kombinert med f.eks. studier. Med fast arbeid tror jeg det holder med én jobb. Måtte det ansettes en person med feilfri norskkunnskaper hvor ord skrives korrekt og orddeling ikke er tilfelle :)

 

 

Det er vel mer en huskeregel enn ordtak men greit nok.

 

Tok faktisk feil der etter å ha sjekket definisjonen på ordtak.

Endret av nemo81
Lenke til kommentar

...

 

La meg gjenta noe av det jeg skrev, siden du er litt ekstra treg:

1. ... skrev en kommentar, der få bryr seg om rettskrivning.

Og så skrev jeg vel noe som:

2. Desuten så tror jeg ikke hardware.no trenger enda en amatørskribent. (altså MEG)

 

"Se på sine egne feil før man begynner med andres".

Jeg rettet ikke på en skrivefeil, slik personen jeg siktet til gjorde. Dermed er det feil å se på det som hyklerisk.

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Kjedelig at man alltid må være over 18 år for å få slike jobber, jeg kan skrive artikler og jeg er glad i hele område rundt data, men det at jeg er 17 år er en visst en enorm turnoff i arbeidslivet...

Er du 17 i dag er du 18 om et år. Tålmodighet er en dyd! I mellomtiden kan du skrive artikler i forumet, og få tilbakemelding der. Det er alltid ting som kan gjøres bedre, og da slipper du "ilddåpen" som en test på HW sikkert sees på som av noen. :thumbup:

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg ser ihvertfall fram til flere artikler angående sikkerhet ettersom dette er noe som interesserer meg samt at jeg vil egentlig ta videre utdannelse innen emnet.

Gutta bak Techsnap (Chris Fischer og Allan Jude) driver allerede med litt diskusjoner og nyheter innenfor dette emnet. Her taes det opp alt ifra ting som stuxnet, DDoS angrep, dedikert firewall maskin (pfSense) og mer. De har som oftest et ganske kritisk syn angående agenda når det gjelder det ene og det andre. Her er det kan det være tips å hente :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...