Gå til innhold

Gjett hva dette er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk. Har forsøkt å bruke Apple sin Magicmouse som er samme prinsippet. Feilen er at det blir for liten flate å gjøre gestures på.

 

Jobber raskere med trackpaden på min bærbare enn jeg gjør med mus, og forsøkte derfor å kjøpe trackpad for når jeg jobber med ekstern skjerm og tastatur. Feilen med den er vinkelen på den, får såpass musearm at jeg har gått tilbake til mus.

 

Lekt med tanken på å frese ut spor til trackpaden i pulten slik at den ligger flatt med bordet, det tror jeg hadde blitt det optimale.

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

Forresten, åssen står det til med støtta for den mottakeren under Linux? Leste noe for en tid siden at den kunne være kranglete.

 

Mottakeren fungerer bare helt fint. Derimot går det ikke an med pairing av nye Unifying devices i Linux. Den jobben må utføres på Windows eller Mac, men det skal fungere fint på Linux etterpå.

 

Når det er snakk om litt spesielt utstyr som dette her er det vanskelig å si da det kan være behov for 3.parts software for at det funker i det hele tatt. Tviler på at det vil fungere i Linux med det første.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...