Gå til innhold

Kroken på døra for Buffy og Firefly (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.

 

Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.

Lenke til kommentar

Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.

 

Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.

 

Er redd for at den siste setningen ville ha vært alt for overskyggende i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.
Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.

Strengt tatt, så var det karakterene som gjorde det hele verdt å se gjennom. Selve settingen hadde ikke mye å si, jeg hadde elsket besetningen på Serenity uansett hvilket univers de holdt til i. Endret av Buddy Dacote
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns nå settingen på Firefly var konge! Cowboys in space!! men det var såklart karakterene som bar serien inn topp 10 lista mi.

 

Synd at det ikkje blei noe Firefly spelet, men på ein måte er det vel godt. Er ikkje stor fan av MMO spel, og det hadde vel stupt nedover uansett størrelsen på fanbasen.

 

Freelancer / Firefly hybrid... mmmmmmm sikle sikle!

Lenke til kommentar

Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.

 

Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.

 

Liker både buffy og firefly, kan vel ikke akkurat si jeg gledet meg voldsomt til disse MMOene..

 

AtW

Lenke til kommentar

Etter warhammer online, og det jeg har hørt om warhammer 40k online til nå, er jeg ikke særlig lei meg at firefly og buffy spillene ble lagt ned. Stor fan av seriene, men spill har en tendens til å bli elendige. Da utviklerne driter i lore og tar mange snarveier. Jeg har forståelse for at alt ikke kan bli 100% autentisk, men warhammer online har gått over stokk og stein.

 

Skaven på samme side som order? :!:

 

Og det samme skal vi få se i warhammer 40k, med kun to fraksjoner :nei:

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.

 

Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.

 

Liker både buffy og firefly, kan vel ikke akkurat si jeg gledet meg voldsomt til disse MMOene..

 

AtW

Sa heller aldri at jeg gledet meg. Sier bare at det faktisk kunne vært kult om noen hadde laget et gjennomført spill i f.eks firefly universet. Jeg kunne værtfall hatt glede av å kunne gjøre hva jeg enn måtte ønske med mit eget skip.

Lenke til kommentar
Heh lite som kan overgå skuffelsen av at firefly bare fikk en sesong på tv uansett. Dette her hadde jeg ikke hørt noe om engang, men tviler på at det ville ha interessert meg uansett.
Om du liker firefly må du innrømme et gjennomført spill hvor du kunne gjort nærmest hva du ville i det univærset må ha fristet deg litt! Tingen er at det fort kunne blitt søppel og burde vært meget gjennomført for å blitt et bra spill.
Strengt tatt, så var det karakterene som gjorde det hele verdt å se gjennom. Selve settingen hadde ikke mye å si, jeg hadde elsket besetningen på Serenity uansett hvilket univers de holdt til i.

Klart det var sjarmen av karakterene som gjorde serien til det den var, ingen tvil om det. Men jeg syntes fortsatt settingen er fantastisk i serien :)

Lenke til kommentar

Denne artikkelen får vel ikke frem hele sannheten vel??

Multiverse som hadde drevet med dette har gitt opp. Men en annen gruppe som nå har kalt seg for The Multiverse Foundation har vel sikret seg "source code"'n og jobber med å få noe ut av dette. De lover jo ingenting, og de må få IP rettighetene til å lage dette. Så det er vel enda rimelig håpløst, men det er vel ikke helt "kroken på døra" enda.

http://www.multiversemmo.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...