Gå til innhold

Bekrefter nyversjon av Little Big Adventure


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mother of jesus crust fucks INSANE WTH WHHYYYY YES WE CAN,, NICE!!!!!!

JA!!! My penis is tingling

 

Ser du gleder deg, haha! Ventet lenge eller? :)

Ventet? jeg har aldri ventet fordi jeg trudde det aldri ville skje,

Håper bare at de holder seg til spillet og bare lager bedre grafikk og annen historie,

 

Se for deg dette spillet i ultra grafikk og akkurat samme syns vinkel og styring.

 

Oh dear god jeg håper de ikke legger inn first person camera i stedet for og se ovenfor

 

Lol jeg skal faktisk spille det nå, ble så gira av og tenkte på spillet ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet var en av disse spillene som liksom var kjent for å være så sinnsykt bra men som aldri grep meg. Så aldri hva som skulle være så spesielt med det.

Spennende med nyversjon er det jo.

 

Greit at det ikke grep deg, men det skal jo en del til for å ikke se hva som er spesielt med det.

 

Historien, settingen, karakterene, grafikken, de fantastiske miljøene, massevis av hemmeligheter og gåter (som kan løses på flere måter), noen helt unike spillscener, stor verden, musikken, unike spillmoduser (sniking har knapt nok vært så morsomt verken før eller siden), kameravinkelen, kampsystemet, bra vanskelighetsgrad osv osv osv.

 

Det er vel også et av de første spillene som ble gitt ut til CD-rom før floppy.... om jeg ikke tar helt feil.

 

I tillegg til det er det nesten ingen spill av den sorten som har kommet ut. Beyond Good & Evil er vel det eneste spillet som kan måle seg opp mot de to LBA-spillene. Mulig det er en fransk greie.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...