Gå til innhold

Snuser på Mac-versjon av The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Krysser fingre og tær*

 

Hadde blitt veldig glad om jeg fikk slippe å reboote Macbooken for å spille SWTOR.

Og spesielt ville dette vært godt nytt for folk som har en Mac som sin primærmaskin. Hvis planen er å nå ut og være like tilgjengelig for spillere som WoW, vil det å _ikke_ være Windows-eksklusivt være et veldig godt steg i riktig retning. Obviously.

Lenke til kommentar

Dette var overraskende... jeg trodde SWTOR allerede var i en versjon for Mac. Opptil flere av medlemmene i lauget jeg spiller bruker Mac, så jeg trodde dette allerede var ute.... Jaja, en lærer noe nytt hver eneste dag:)

 

Forresten bra at Mac-brukerne også får en egen versjon etterhvert da=D

Lenke til kommentar

Artig hvordan de vil legge inn en fokus på et større marked(mac) i tillegg til alle de store problemene SW:TOR allerede har til dags dato. Etter min mening virker det som om de vil suge ut mest mulig penger av kundene ved en alt for tidlig lansering og ingen tegn til å rette opp alle bugs, fpsdrop og gameplay(majoriteten av postene på general discussion på SW:TOR sitt forum tar opp det i dybden bedre enn meg)

 

Men alt i alt så blir det jo koselig å gruse flere spillere på Mac;)

 

Ironmann - Sniper

Bloodworth

Lenke til kommentar

Artig hvordan de vil legge inn en fokus på et større marked(mac) i tillegg til alle de store problemene SW:TOR allerede har til dags dato. Etter min mening virker det som om de vil suge ut mest mulig penger av kundene ved en alt for tidlig lansering og ingen tegn til å rette opp alle bugs, fpsdrop og gameplay(majoriteten av postene på general discussion på SW:TOR sitt forum tar opp det i dybden bedre enn meg)

 

Men alt i alt så blir det jo koselig å gruse flere spillere på Mac;)

 

Ironmann - Sniper

Bloodworth

 

Er vel ikke noe motsetning mellom å utvide markedet og rette opp problemer.

 

Disse problemene har ikke jeg merket noenting til ihvertfall....

Lenke til kommentar

Artig hvordan de vil legge inn en fokus på et større marked(mac) i tillegg til alle de store problemene SW:TOR allerede har til dags dato. Etter min mening virker det som om de vil suge ut mest mulig penger av kundene ved en alt for tidlig lansering og ingen tegn til å rette opp alle bugs, fpsdrop og gameplay(majoriteten av postene på general discussion på SW:TOR sitt forum tar opp det i dybden bedre enn meg)

 

Men alt i alt så blir det jo koselig å gruse flere spillere på Mac;)

 

Ironmann - Sniper

Bloodworth

 

Er vel ikke noe motsetning mellom å utvide markedet og rette opp problemer.

 

Disse problemene har ikke jeg merket noenting til ihvertfall....

 

Da er du heldig, jeg og alle andre i guildet, inkludert mangfoldige folk på general chat har hatt disse problemene. Artig spill uansett. Det er tegn til og rette opp bugs da, da de gjør det hver eneste oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...