Gå til innhold

Nokia Lumia 800 først i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia gjør følgende feil.

Kopier Apple i størrelse på telefon og skjerm. Og det blir INGEN suksess. De som vil ha dette kjøper iPhone.

Designet er VELDIG bra utseendemessig. Nytt og oppfriskende, men for å virkelig tende skulle de hatt telefonen i 3 størrelser der den største har typ 4,7" display.

Kamera på N8 er fortsatt kjent som det beste på markedet. Hvorfor har de nå gått ned på kamerakvaliteten? Det hadde jo vært det beste salgsargumentet av de alle. Beste kamera koblet mot det raskeste mobil OS.

 

Når de kommer med dette så bytter jeg fra Android til Nokia winPhone.

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt denne telefonen en måneds tid snart så er jeg mektig imponert av oset og telefonen. Lurer på hvorfor denne blir så sein da det er klart at det finnes eksemplarer i norge(fikk min tilsendt av Microsoft Norge).

 

Noen andre som har fått tak i en?

Lenke til kommentar

første modell er første modell.. Nokia har mobilmesse i starten av januar, håper og tror de lanserer en med større skjerm og bedre kamera da :)

 

Det er ingen unnskyldning. Nokia har brukt evigheter på å få ut en høyst middelmådig telefon, som er priset som en toppmodell.

godt under et år etter samarbeidet mellom nokia og MS ble signert.. trur du feks iphone 5 tar 6mnd å lage? :p den er gjennom et utviklingsløp som er langt lengre enn som så..

 

Telefonen er vel hakket over middelmådig, men har jo en vei å gå.. større skjerm, bedre kamera/blitz og kanskje enda litt mer finpusset design så snakker vi en vinner :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...