Gå til innhold

Kommentar: – Godt nyttår på SMS er så 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig SMS er så 2009... men facebook er bare too much fjas. Alt som måtte være av "personlig" karakter drukner i felles tull, vas og sladder.

 

Åsså må jeg le litt av disse mailene som kommer:

Here's some activity you may have missed on Facebook.

"Noen du ikke har kontakt med" likes "En annen du ikke har kontakt med" sitt foto!!!

Lenke til kommentar

Å masseutsende nyttårshilsner - uansett medium - har alltid virket litt meningsløst på meg. Jeg ser ikke helt funksjonen eller nytteverdien av det.

 

Spamming av slike meldinger via facebook er i det minste mindre skadelig enn å spamme mobilnettet og i praksis sperre det for bruk som faktisk kan være viktig. Sånn sett er det kanskje en god utvikling.

 

-Stigma

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg driter i om du steker kalkun, hvilket dårlig sprudlevann du skal drikke er meg glitrende irrelevant, uansett hvilken dress du har klarer du ikke skjule kulemagen, piker er sjelden så lite sjarmerende som når de halvfulle stavrer rundt i høyhælte sko som struts på énhjulssykler med bind for øynene. Send meg gjerne platte standardmeldinger med budskap så stereotype at tarmen vrenges – djevelskapen av en telefon er uansett slått av – trykk ut tanketomme facebook-statuser overøst med smilefes eller kommenar-artikler skrevet i halvsøvne, gi deg aldri før tastasturet er slitt ut og ensomheten desperat – det pene, pyntelige og hyggelige har alltid vært verdiløst; inntil det legges sjel, svette, blod og fyll i det gir jeg faen.

 

Godt nytt år, for pokker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er dette kun publisert på hw?

Det har jo ingen ting med ordet hardware å gjøre, ei heller med sw. Syns utviklingen av hw.no går i feil retning. dagens it er nå bedre på it nyheter i min oppfatning. Hvem er egentlig målgruppen for hw.no nå? syns redaksjonen skal gå noen runder å reflektere rundt dette.

 

Kommentaren passer jo like bra på kk og elle.

Endret av Doleo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...