Gå til innhold

Sniktitt: Gotham City Impostors (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde nylig å spille Battlefield 3 på PC. Flott spill men det går så treeegt. Da mener jeg ikke frameraten... men man bruker så jævlig mye tid på å komme seg fra a til b, å snike rundt, å gjemme seg osv. Og så er man dæv i løpet av 3 skudd.

 

Men nå er jeg vokst opp på old school FPS-er og der gikk alt fort, man tålte å bli skutt på osv. Savner flere spill av den typen. Kanskje dette kan bli ett... :o)

Lenke til kommentar

enig med aabxx. Vi trenger en fps som er kjapp, og ikke minst har masse våpen. Jeg har 10 tall taster på tastaturet mitt, jeg vil ha ett våpen på hver av de.

 

Ingen klasse, ingen perks, ingen unlocks. Alle har tilgang på alt, så skills avgjør. Har ikke spilt multiplayer fps på leeeeeenge. Lei av system som gjør at de som har spilt konstant fra dag 1 har så mange fordeler, at det ikke er noen vits å prøve en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

enig med aabxx. Vi trenger en fps som er kjapp, og ikke minst har masse våpen. Jeg har 10 tall taster på tastaturet mitt, jeg vil ha ett våpen på hver av de.

 

Ingen klasse, ingen perks, ingen unlocks. Alle har tilgang på alt, så skills avgjør. Har ikke spilt multiplayer fps på leeeeeenge. Lei av system som gjør at de som har spilt konstant fra dag 1 har så mange fordeler, at det ikke er noen vits å prøve en gang.

Quake 3 er helt awesome når det kommer til rask og morsom multiplayer! Litt lei "realistiske" spill der man blir plaffet ned på 1 skudd etter 5 min med sniking. Man blir rastløs før man føler man har det gøy .

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Prøvde nylig å spille Battlefield 3 på PC. Flott spill men det går så treeegt. Da mener jeg ikke frameraten... men man bruker så jævlig mye tid på å komme seg fra a til b, å snike rundt, å gjemme seg osv. Og så er man dæv i løpet av 3 skudd.Men nå er jeg vokst opp på old school FPS-er og der gikk alt fort, man tålte å bli skutt på osv. Savner flere spill av den typen. Kanskje dette kan bli ett... :o)

 

Counter-strike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...