Gå til innhold

Android fortsetter å vokse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mye koster en android nå til dags? 1000 kr?

 

Det er det som er så greit med Android. Du bestemmer selv hvor mye du vil bruke på en telefon, så alt fra 800 til 6000, imotsetning til iOS. :)

 

joda, det er fint det. men det ser ut som at mange produsenter lager telefoner i plast. og ikke oppdaterer dem til nyeste software bare for og selge mange billige telefoner

Lenke til kommentar

hvor mye koster en android nå til dags? 1000 kr?

 

Det er det som er så greit med Android. Du bestemmer selv hvor mye du vil bruke på en telefon, så alt fra 800 til 6000, imotsetning til iOS. :)

 

joda, det er fint det. men det ser ut som at mange produsenter lager telefoner i plast. og ikke oppdaterer dem til nyeste software bare for og selge mange billige telefoner

 

Troll much eple gutt?

Lenke til kommentar

Jeg liker å kunne VELGE om jeg vil ha en billig telefon, hvis det ikke er så farlig for meg om den slutter å virke etter 1 år, eller om jeg vil bruke mange tusen på en solid telefon. I motsetning til Apple, som absolutt vil eie hele markedet og lanser én eller to telefoner hvert år som begge koster mer enn hva "vanlige folk" pleier å bruke på mobiltelefoner. Det liker jeg med HTC og andre, man kan finne mobilen som passer deg. iPhone blir for jålete og altfor overpriset for min smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Troll much eple gutt?

 

jeg eier ingen apple produkter, bortsett fra første gen iPhone (som nesten sluttet og virke for et og et halvt år siden), og en iPod.

 

Jeg har en samsung galaxy ace og tab 10.1

 

og hva er det som gjør at du tror jeg troller?

 

God Jul!

 

joda, det er fint det. men det ser ut som at mange produsenter lager telefoner i plast. og ikke oppdaterer dem til nyeste software bare for og selge mange billige telefoner

 

Så om jeg forstår deg riktig så er en telefon å regne som bra så lenge den ikke er laget av plast?

Lenke til kommentar

 

 

joda, det er fint det. men det ser ut som at mange produsenter lager telefoner i plast. og ikke oppdaterer dem til nyeste software bare for og selge mange billige telefoner

 

Man får som oftest hva man betaler for. At produsenter også kutter kostnader slik at flere kan f innpass på markedet (les: de som ikke bor i verdens rikeste (og bortskjemte?) land) er en bra ting.

 

Det bidrar til å minske den digitale kløften.

 

Alternativer. Det er konsekvensen av friheten forretningsmodellen inkluderer.

 

 

Forøvrig, hva nettbrett angår så har iOS falt fra over 90% til 65%-75% (avhengig av hvem du spør) ila kort tid. Trenden er ganske klar der også, iOS forventes å miste ledelsen rundt 2015. Går litt tregere enn på mobilfronten (Android trengte bare et par år), men vi får se om trenden befester seg i 2012.

 

For forbrukerne er det nok en fordel. :)

Lenke til kommentar

Blir litt bullshit om Apple skal ha patent på alt. Hvis bare de skal kunne selge smarttelefoner og nettbrett, så blir det jo færre som har råd til en smarttelefon eller pad, som gjør at unge folk som kunne lært mye om IT og teknologi igjennom en sånn dings, ikke får det, som igjen gjør at fattige land har like mange analfabeter og uutdannede mennesker.. Apple skal ikke FÅ LOV til å ta over markedet. Internet is by the people, for the people. Lenge leve friheten til å kunne velge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...