Gå til innhold

Tilbake til Gemini-systemet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Craxmerax, jeg anbefaler at du begynner å spille først som om det var et freelancer spill med en liten fighter og finner ut ting underveis. Om du kaster deg ut og prøver å lære alle aspekter av spillet samtidig, så blir det litt mye.

 

Kan også anbefale å følge med på X4 som er under utvikling nå. Der skal utviklere begrense deg til et skip, men det ene skipet beholder mye av komplisiteten av X spill.

Lenke til kommentar

Ser bra ut. Problemet mitt med X3 var at det var så inderlig vanskelig å forstå seg på. Jeg hadde veldig lyst til å like og forstå det, men det ble aldri :/

 

@Craxmerax: Ta en titt på walkthrough video'ne til CdrDave på youtube:

Den gir en meget god forklaring på hvordan det fungerer. Ellers kan du google "X3TC for dummies.pdf" for en grei og kjapp oversikt ;).

 

@Xmasbeer: Slik jeg forstår det vil du fortsatt ha tilgang til å kjøre forskjellige skip, bare at de blir kontrollert remotely (les: droner). Så vi slipper å hoppe ut i romdrakt hele tiden for å bytte fartøy. ;) uansett gleder jeg meg stort til X:Rebirth, og liker konseptet med "lanes".. håper det fikser en del av autopilot -> SETI -> astroide!! -problematikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...