Gå til innhold

Smartmobilen gjør deg "geososial"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvorfor sende e-poster til noen som er hundrevis av mil unna når du kan utveksle hurtigmeldinger med noen som er bare noen hundre meter unna? spør Miller." Jeg skjønner ikke denne setningen? Kan man ikke sende lynmeldinger til de som er langt unna også? Hva har det å si hvor langt unna de er om man bare skal kommunisere med meldinger?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hvorfor sende e-poster til noen som er hundrevis av mil unna når du kan utveksle hurtigmeldinger med noen som er bare noen hundre meter unna? spør Miller." Jeg skjønner ikke denne setningen? Kan man ikke sende lynmeldinger til de som er langt unna også? Hva har det å si hvor langt unna de er om man bare skal kommunisere med meldinger?

 

AtW

 

Ordrett fra pressemeldingen: "This will be a key feature for mobile dating services ? why send emails to someone hundreds of miles away when you can exchange instant messages with someone only hundreds of meters away??

 

Hun mener nok at det er mer hensiktsmessig mtp. sjekking å kunne sende meldinger til noen som er nærmere, sånn at de kan treffes ansikt til ansikt.

 

Men jeg ser poenget ditt :-)

Endret av V. Haugen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...