Gå til innhold

Uncharted-studioet lager overlevelsesventyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd de har med overnaturlige ting, Elsker Uncharted spillene, men har slutta å spille de sekundet jeg møter på monstrene :p

 

føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen)

 

 

får heller satse på I am alive

 

Edit: klarer ikke finne noe sted at de er far og datter heller, i pressemeldingen står det bare

 

Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States.

Endret av Belfez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ooooooh, elsker konseptet. Det med foreldre som gjør alt for å redde/holde barnet i live, gjør gjør at jeg lever meg veldig inn i spillet. NIER var også far/datter, og det gjorde at jeg ble veldig engasjert. Heavy Rain hadde også foreldre/barn.

Når det i tillegg er ND... Dette kommer til å bli bra!!

 

føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen)

Har lest boka, men ikke sett filmen. Boka var bra, men ikke fantastisk. Er filmen bra?

Endret av King_of_Universe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ooooooh, elsker konseptet. Det med foreldre som gjør alt for å redde/holde barnet i live, gjør gjør at jeg lever meg veldig inn i spillet. NIER var også far/datter, og det gjorde at jeg ble veldig engasjert. Heavy Rain hadde også foreldre/barn.Når det i tillegg er ND... Dette kommer til å bli bra!!

føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen)
Har lest boka, men ikke sett filmen. Boka var bra, men ikke fantastisk. Er filmen bra?

 

Filmen er bra, men ikke fantastisk ;)

Lenke til kommentar

Synd de har med overnaturlige ting, Elsker Uncharted spillene, men har slutta å spille de sekundet jeg møter på monstrene :p

 

føler det blir litt for lett å bare slenge inn noen monstre, kunne gjort det mer likt The road (filmen)

 

 

får heller satse på I am alive

 

Edit: klarer ikke finne noe sted at de er far og datter heller, i pressemeldingen står det bare

 

Joel, a ruthless survivor, and Ellie, a brave young teenage girl who is wise beyond her years, must work together to survive their journey across what remains of the United States.

 

Hei! Her var vi nok litt kjappe ut med å konkludere. Det er riktig at det ikke er offisielt at de er far og datter. Omskriver nå. Takk :)

Lenke til kommentar

Filmen er bra, men ikke fantastisk ;)

Ok. Da må jeg se den. Passer med pause i eksamneslesingen :)

 

Hei! Her var vi nok litt kjappe ut med å konkludere. Det er riktig at det ikke er offisielt at de er far og datter. Omskriver nå. Takk :)

Håper det hvertfall blir far/datter forhold, om ikke genetisk. Er mye mer "smell" i det. Regner med jeg vil blir mer følelsesmessig innvolvert i et spill som spiller på et sånt forhold enn bare "2 eventyrere"

Lenke til kommentar

Sitat:" Jeg regner med at dette vil være like lineært som Uncharted spillene"

 

Mener du de spillene som har monster hele tiden or (COD, Halo) og aldri gjør noe nytt?

Hos meg er Naughty Dogs favorittutvikler, alt de lager har et vist preg av mesterverk og magisk over seg.

 

Når det folk som klager på monster, hvorfor fikk Tomb Raider ha monster men når Uncharted kom ble det totalt raseri? Lukter det lang vei og det er ikke noe som lukter godt.. :no:

 

Spillet ser allerede ut til å skille seg ut litt og Naughty Dogs har mine penger når jeg viste spillet kom fra dem.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...