Gå til innhold

Zombiespill i tegneseriestil fra Epic Games


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Veldig kreativt ...

TF2- ripoff nr 1xx

Zombiespill nr 1xx

 

Tja... Hvis jeg forstår artikkelen rett er deler av poenget med spillet å bygge opp barrikader. Hvor mange andre zombiespill tilbyr dette? Minecraft er det nærmeste jeg vet om...

 

Jeg i det minste synes ideen virket morsom og "original": rip-off av nesten samtlige zombiefilmer, dog ikke så mange hack-n-slash zombiespill.

Lenke til kommentar

CoD har det.

Og så spilte jeg demoen til ett eller annet spill som var helt likt på XBLA tidlig i høst (tegneseriegrafikk, zombier, barrikader).

 

 

Gringorilla, det er helt rett at ikke TF2 var først, på samme måte som WoW ikke var først ute med diverse MMO- ting. Men disse var de første som gjorde det skikkelig, gjorde det populært og gjorde på en så bra måte at resten av industrien må kopiere selv mange år etter release.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

CoD har det.Og så spilte jeg demoen til ett eller annet spill som var helt likt på XBLA tidlig i høst (tegneseriegrafikk, zombier, barrikader).Gringorilla, det er helt rett at ikke TF2 var først, på samme måte som WoW ikke var først ute med diverse MMO- ting. Men disse var de første som gjorde det skikkelig, gjorde det populært og gjorde på en så bra måte at resten av industrien må kopiere selv mange år etter release.

 

Er egentlig ganske uenig med deg her, folk har ikke kopiert TF2 eller WoW. De har tatt med enkelte elementer som disse to spillene bruker ja, men de har ikke kopiert dem. Synes dette spillet ser kult ut og håper epic studios snart kan få laget ett unreal spill som går tilbake til røttene igjen. Men er nok redd for at det er svært få spillselskap igjen som satser på gode gjennomførte spill som kun 15-20% av markedet ønsker å kjøpe :(

 

Btw, WoW VAR ett bra spill, alle gode spillere syntes spillet solgte seg ut med den første utvidelsespakka og det har fortsatt med det i de resterende utvidelsels pakkenen. Dersom folk kopierer WoW i dag er det ganske så stor sannsynlighet for at spillet flopper :) Regner med blizzard jobber på spreng med den neste MMOen som skal komme i 2014, for WoW kommer ikke til å få noen oppsving i 2012. EA og FUNCOM kommer til å stjele mange fra dem, samt at det er mange som er gørr lei av at du gjør 1 million skade på ett slag :)

Lenke til kommentar

Gears of War-studioet går nye veier med Fortnite.

 

Les hele saken

 

Å gå nye veier virker en anelse feil, atter et zombiespill virker mer som å gå den samme velgåtte stien bare på en ny måte.

 

Det er jo det samme om du velger å gå stien baklengs, du ender fortsatt opp på nøyaktig samme sted som alle som har gått før deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...