Gå til innhold

Android 4.0-oppdatering ikke klar på lenge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer til oppgradering av opperativsystemer for telefonene, så ligger Apple langt fremme. Etter 1 mnd med Samsung galaxy s2 har jeg insett at apple forblir det beste. Begge telefonene kan gjøre nesten det samme. Men feelingen med opperativsystemet er uslåelig på apple sine telefoner. Synd for de som venter på droid4.0 da. Føler med dere.

Lenke til kommentar

Når det kommer til oppgradering av opperativsystemer for telefonene, så ligger Apple langt fremme. Etter 1 mnd med Samsung galaxy s2 har jeg insett at apple forblir det beste. Begge telefonene kan gjøre nesten det samme. Men feelingen med opperativsystemet er uslåelig på apple sine telefoner. Synd for de som venter på droid4.0 da. Føler med dere.

Hva er det du mener med "feelingen"? Har begge telefonene her.

 

Og så bra S II er nå, gjør det vel ikke noe at man må vente på en oppdatering? Skjønte ikke den helt.

Lenke til kommentar

Og så bra S II er nå, gjør det vel ikke noe at man må vente på en oppdatering? Skjønte ikke den helt.

Det er vel appleboys som er mest bekymret over at alle ikke fikk ICS for en måned siden.

Personlig har jeg ikke noe imot å vente på at utviklerne får gjort jobben. Koser meg med MIUI i mellomtiden.

Det er jo ikke slik at IOS kommer 1 måned før det er ferdig heller. :)

Lenke til kommentar

Når det kommer til oppgradering av opperativsystemer for telefonene, så ligger Apple langt fremme. Etter 1 mnd med Samsung galaxy s2 har jeg insett at apple forblir det beste. Begge telefonene kan gjøre nesten det samme. Men feelingen med opperativsystemet er uslåelig på apple sine telefoner. Synd for de som venter på droid4.0 da. Føler med dere.

 

Ser ikke helt hvordan du kan sammenligne det med å rulle ut en oppdatering for iOS og Android. iOS distribueres direkte fra Apple, mens Android må innom en mellom leverandør og tilpasses før den kan distribueres til de aktuelle modellene. Kan til dels være enig om at enkelte leverandører har forbedringspotensiale.

 

Forsåvidt det å sammenligne Android og iOS er en evig kamp som egentlig aldri kan "vinnes". Til det er økosystemene for ulike og de forskjellige osene har såpass forskjellig fokus at jeg helst vil la være å sammenligne dem. Har selv hatt begge typer telefoner(startet med iPhone 3G for så å gå over til android baserte telefoner) og har vel oppdaget at det er brukerens behov som først og fremst bestemmer hva slags telefon som passer. Digga forsåvidt iOS når jeg hadde det, men var friheten til å endre look/feel som gjorde at det endelige valget for meg ender nå opp på Android.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...