Gå til innhold

Har ikke fått mer enn 300 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr i så fall at det finnes 170 000 individer aktive på forumet, noe som kanskje er litt optimistisk. Håper dog virkelig at Apenes lykker med innsamlinga! Har sjøl donert noen slanter ved to anledninger, men er ikke stort jeg kan bidra med som fulltidsstudent.

 

Edit: daniel_984 er forsåvidt inne på noe; skulle gjerne sett relevante nettsteder med eget banner som linka til ei donorside, være seg hardware, digi eller itavisen. At brukere har linker i signaturen deres er selvfølgelig flott, men tror det hadde fungert enda bedre med en permanent header i forumet f.eks.

Endret av gaasart
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Man må være rik for å gå til sak her i Norge, og man skremmes til å ikke gjør det ved at man må betale saksomkostninger hvis man taper. Slik unngår myndigheter og selskaper at sivile får rettferdighet.

Er det ikke rettferdig at den som taper rettsaken betaler saksomkostninger? Er ingen ekspert, men syns det virker rimelig, jeg.

Endret av M.H
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke HW.no hjelpe til her da? En overskrift med konto dere oppretter på en bank med flere overføringsmuligheter, så kan vi (som vil) som forum også bidra?

 

Kan vel ikke være mer enn 10,- per bruker på hele forumet for å dekke denne kostnaden for Apenes og rettsaken..(?)

 

kommer ALDRI til å skje, hardware og sine søster sider er eid av a-pressen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Man må være rik for å gå til sak her i Norge, og man skremmes til å ikke gjør det ved at man må betale saksomkostninger hvis man taper. Slik unngår myndigheter og selskaper at sivile får rettferdighet.
Er det ikke rettferdig at den som taper rettsaken betaler saksomkostninger? Er ingen ekspert, men syns det virker rimelig, jeg.

 

Hvis man skal gå til sak mot et selskap som bruker hundretusener på stjerneadvokater, for så å gå til sak der man søker rettferdighet, men samtidig er stor sjanse for å tape, så holder folk seg unna. Er ikke alltid man får rettferdighet i en rettssal, og taper man blir det dyrt. Spesielt for vanlige folk. Et stort selskap eller myndigheter, så er det kanskje en dråpe i bøtten å betale for saksomkostninger. Høl i huet spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...