Gå til innhold

Julekalender luke 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vet ikke om dere er klar over dette, men Toshiba lager utrolig mye lyspærer, og disse selges i hvert fall i Asia og USA. De lager også systemer for badekar (varmvannsbereder, kontrollpaneler for fylling og temperaturinnstillinger for badevann og varmesystemer for å holde badevann varmt), men ikke selve badekarene så vidt jeg vet. Mulig de også lager pumper til boblebad, men det er ikke så vanlig i Japan (har aldri møtt noen som har det hjemme, men har sett det på noen hoteller).

 

Jeg har eid mange flere lysstoffrør fra Toshiba enn noen andre Toshiba-produkter, men jeg gjetter at det ikke er det dere forbinder med dem.

Lenke til kommentar

"Hvilke av disse produktene forbinder du med Toshiba?"

 

Her er man ute etter flere produkter siden man skriver "hvilke", og som Sardtok sier er alle rett. Det spørres også etter hvem jegforbinner med Toshiba, noe dere umulig kan ha fasitt på :) Hvorfor kan man da bare huke av for ett alternativ? Radio buttons blir veldig feil på dette spørsmålet.

 

Ellers er svaralternativene som ikke er riktig så langt på bærtur at en nedddopa bestemor kunne ha svart rett. Dere kunne iallfall lagt en smule av ære i å lage reelle alternativ.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Umh, litt vel lette spørsmål? Var jo bare å trykke på linken som står i konkuranssen for å finne begge svarene på 2 og 3. Og som de andre sier, det er jo ikke noe fasitsvar på spørsmål 1, fordi dere spør om hvilke av de produktene DU forbinder med Toshiba. Og det kan være hvilket som helst av de. Alle som svarte en av de tre på det første spørsmålet burde få riktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...