Gå til innhold

Her er det første bildet av Nozomi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig spennende design! Firkantent og rimelig likt det meste annet som har kommet siste året. Wow! /sarcasm

 

Minner veldig om en litt tynnere, slankere versjon av en viss mobil mange har en tendens til å sammenligne med...

 

Men det er vel vanskelig å komme utenom når skjermen er det meste av produktet. :)

Lenke til kommentar

Utrolig spennende design! Firkantent og rimelig likt det meste annet som har kommet siste året. Wow! /sarcasmMinner veldig om en litt tynnere, slankere versjon av en viss mobil mange har en tendens til å sammenligne med... Men det er vel vanskelig å komme utenom når skjermen er det meste av produktet. :)

 

Design skal ikke være "spennende" da kalles det kunst. Det skal være godt i bruk og funksjonelt, og da blir det ofte enkelt og stilrent. Jeg liker denne telefonen ut fra bildet. Ikke noe ekstra fjas, bare ren, enkelt funksjonalitet i form av en skjerm. og det er den ICS bruker!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Legger jeg alt for mye i "kodenavnet" på telefonen hvis jeg uttaler det som "Now-sue-me"? :ph34r:;)

 

Heh...

 

Nozomi er et japansk kvinnenavn, og er vel i tråd med SE's historie med å bruke kvinnenavn som kodenavn.

 

Nozomi er også navnet på den raskeste klassen av Shinkansen togtjenester (De to andre er Hikari og Kodama, forskjellen er hvor mange stopp de gjør)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...