Gå til innhold

Anbefaling: Her er hodesettene du skal ønske deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

G35 er sjef ja.. Men vær obs på at dette er et USB headsett, som betyr:

* Kan ikke brukes på mp3/mobil

* Kan ikke brukes i alle OS.. Jeg tror man ikke får surround på MAC (kan være de har fikset det nå da, men jeg bruker pc, så det er ikke viktig for meg).

 

Ellers er lyden bra, samt du har noen teite, men morsomme lydeffekter. Surroundeffekten fungerer også bra, men pass på den er avslått under musikkavspilling.

 

De er ukomfortable med mindre du justerer de rett og velger riktig pute for hodebunnen.. Før justering kan de føles tunge og du blir gjerne øm i hodet :p Men det er litt som å sitte seg på sykkelsete igjen etter mange år, skal gjøre litt vondt de første turene.

Lenke til kommentar

Hm, godt mulig jeg skriver ned Cooler Master Storm Sirus 5.1 på ønskelista!

Noen som har erfaringer med dette? Et headset for meg er først og fremst for bruk til gaming, og da er kvaliteten på mikken litt viktig for meg også.

 

Jeg har et Steelseries 5H V2 nå, og det begynner å takke for seg. Mikken er så fucked at jeg må faktisk plastre den til kinnene så folk skal kunne høre meg. Ledningen er en plage uten like, den surrer seg opp uansett hvordan jeg legger fra meg headsettet, utrolig irriterende.

 

Synd, trist og leit, for ellers er lyden i headsettet veldig bra, og det er behagelig å ha på.

 

Anmeldelsen var jo veldig bra, men er det noen som har efraringer med CM Storm Sirus 5.1 ? :)

Lenke til kommentar

Kva med Quiet Comfort serien til Bose? Burde virke bra både på LAN og Bussen ettersom dei har elektronisk støydemping. Er naturlegvis berre stereo då so om du meiner det ikkje er godt nokk for å høyre kor folk kjem frå i Battelfeild o.l. so er det jo no go.

 

Har berre lånt eit av ein kompis i en time so eg veit ikkje kor farga lyden er, men det var vertfall ikkje standard KOSS lyd (Ja dei trur alt blir bedre med meir bass. Eg er ikkje einig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...