Gå til innhold

Skyrim-fiks gir mer problemer (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er glad jeg har dette på PC jeg =)

Undres litt over alle disse bugsa jeg leser om da.. Selv har jeg tilbakelagt 80+ timer hvor jeg har utforsket en god del føler jeg, selv om det er mye igjen. Så langt har jeg bare kommet over 2 tilfeller som jeg vil kalle merkverdige bugs, og da ser jeg bort fra alle disse små tingene jeg egentlig ikke legger så mye merke til.

 

En er at det er et par steder hvor en død drage spawner hver gang jeg besøker stedet.

Den andre var når jeg var inni enhule, der stjerne kartet ble rosa, så jeg kunne ikke levle opp mens jeg var der inne for jeg så ikke stort. Pluss at leather bracers ble rosa heh. Dette forsvant så fort jeg forlot hula som forsovidt var veldig liten.

 

Dette er faktisk det eneste jeg kan komme på, så enten har jeg fantastisk flaks, eller en veldig god PC.

Ikke vet jeg, vet bare at alt fungerer uten problemer så langt.

 

Tenkte bare jeg skulle beroligge folk om at det er ikke så ille som det kan høres ut.

Lenke til kommentar

Glemte vel å nevne at det har krasjet innimellom, det dere kaller ctd. Men flittig bruk av quick save har mer eller mindre løst dette.

 

Men ærlig talt.. er det virkelig nødvendig å lage forkortelser på alt mellom himmel og jord? Er umulig å kunne alle, mange blir like, og selv blir jeg nødt til å søke dem opp for å så glemme dem til neste gang... Latskap =P

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er glad jeg har dette på PC jeg =)Undres litt over alle disse bugsa jeg leser om da.. Selv har jeg tilbakelagt 80+ timer hvor jeg har utforsket en god del føler jeg, selv om det er mye igjen. Så langt har jeg bare kommet over 2 tilfeller som jeg vil kalle merkverdige bugs, og da ser jeg bort fra alle disse små tingene jeg egentlig ikke legger så mye merke til.En er at det er et par steder hvor en død drage spawner hver gang jeg besøker stedet. Den andre var når jeg var inni enhule, der stjerne kartet ble rosa, så jeg kunne ikke levle opp mens jeg var der inne for jeg så ikke stort. Pluss at leather bracers ble rosa heh. Dette forsvant så fort jeg forlot hula som forsovidt var veldig liten. Dette er faktisk det eneste jeg kan komme på, så enten har jeg fantastisk flaks, eller en veldig god PC.Ikke vet jeg, vet bare at alt fungerer uten problemer så langt. Tenkte bare jeg skulle beroligge folk om at det er ikke så ille som det kan høres ut.

 

Det er viktig å huske på at selv om en person ikke har problemer, betyr det ikke at spillet er problemfritt og at ingen andre har problemer. Eller at de gjør noen feil siden de har problemer.

Lenke til kommentar

vet ikke om denne "fix"en fucker dette men har ett problem med en quest:;

 

Når vi sitter rundt bordet i High Hrothgar og planer legger ting, rett før vi skal fange en drage i Dragonreach, så krangler de, noe jeg tipper er som det skall. men så blir det bare HELT stilt og alle ser seg rundt. INGENTING skjer. er dette en del av fixen?

Lenke til kommentar

Den beste buggen må vel vere når det "regner" mammuter", hos meg hender det at de faller ned fra himmelen og dør av fallskaden og velter over. Så trå forsiktig......

 

Mammutregn har også jeg opplevd, du verden det var festlig. Av andre über opplevelser kan jeg nevne da jeg skøyt en banditt med pil og bue hvorpå han spratt til himmels for så å komme deisende ned igjen etter 10-15 sekunder.

 

Forøvrig er Skyrim et fantastisk spill til tross for bugs her og der.

Lenke til kommentar

Et fantastisk spill? har over 100+ timer i spillet og synes ikke det levde opp til forventningene. Siden skalaen er 1- 10 så gir jeg spillet en 7 karakter.

Men bra du synes det er så bra. Litt overhypet spill synes jeg. Fant noen bugs, men ikke så ille, så på det området var det bra da:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...