Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i desember (3DS, iPad, iPhone, Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny gjennomgang av Skyrim. Battlefield 3 på sida, og kanskje litt mer når exp pack kommer. Skyward Sword skal få kjørt seg etter jeg har bakt pepperkaker. Old Republic har en hisides idiotisk lanseringsdato, så får se om jeg gidder å slenge meg på lasset der. Kanskje. Uncharted fikk jeg aldri spilt igjennom helt pga. jobb og skole, og det samme gjelder 100% på Batman AC. Så det blir en travel desember mnd. Får bare håpe drittværet holder seg så jeg kan gjennomføre med god samvittighet :)

Lenke til kommentar

Tidenes dårligste spillår er snart over, ja. Får håpe det blir bedre neste år, men all opphausingen av middelmådighet gjør vel at utgiverne kommer til å kjøre på med mer av det samme. :p

 

Spørs om det er noe klassikerstempel over Trine 2, som gjør at vi kan i det minste få en fra i år! (Selv om det er et par forbehold som jeg ikke har fått spilt enda)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Fantastisk. Infinity Blade 2 har allerede fått toppkarakter hos både IGN og Touchgen! Gleder meg til Back to Karkand og Mario Kart.Ellers blir det vel å spille Battlefield 3, Super Mario 3D Land og litt Assassin's Creed.

Lenke til kommentar

Tidenes dårligste spillår er snart over, ja. Får håpe det blir bedre neste år, men all opphausingen av middelmådighet gjør vel at utgiverne kommer til å kjøre på med mer av det samme. :p Spørs om det er noe klassikerstempel over Trine 2, som gjør at vi kan i det minste få en fra i år! (Selv om det er et par forbehold som jeg ikke har fått spilt enda)

 

Jeg syns synd på deg,

Your a sad sad man.......

Regner med du liker og hate det som er populert og vere trofast til de gamle dager,

Eller om du er ironisk, i dont know.

 

Anyways

Jeg for min del har hatt en fantastisk spille måned Med BF3 og Skyrim + zelda, men har ikke startet zelda enda,

Desverre frister ikke disse spillene meg : /

Lenke til kommentar

StarWars spillet føler jeg at mange vil kjøpe men slutte og spille etter kort tid, etter og gått gjennom 3 beta'r må jeg si at jeg ble veldig missfornøyd, Spillet er tungt og spille, alt for mange cutscenes til og passe inn som et MMO spill, mange av elementene er oppbrukt og gammeldags, grafikken er helt elendig og gameplayet føles som nevt tungt og jevlig.

 

PVP delen kan bli bra, men PVE delen ser ut til og ligge milevis bak andre som eks Rift

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...