Gå til innhold

DxO lanserer Optics Pro 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mail nå i kveld fraDxO. Tilbud på oppgradering for 49 euro er jo ikke allverdens mye så jeg oppgraderer nok kjapt.

 

Litt rart med kritikken på grensesnittet. Jeg begynte med DxO før jeg kjøpte Lightroom, ble godt vant med DxO interfacet og syntes Lightroom var krøkkete i møte med det jeg var vant med. Det går nok mest på vanene... Fra screenshotene synes jeg arbeidsflyten ser nokså lik ut, så det skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Venter med oppgradering. DxO V7 har ein "bug" som hindrer at ein kan opne filer frå andre program - knotete å måtte leite bildefila fram frå DxO når ein allereie har den framme i DAM programmet.

 

Grensesnittet er knotete og lite intuitivt SYNEST EG.

Kor er slider for recovering highlight, lyse opp skygger. Drar eg exposure slider til venstre for å redusere blir det mørkere og mørkere til det plutselig blir kjempelyst for så å fortsette å bli mørkere?? - DxO lighting litt uforståelig utan eindel prøving og det må kombinerast eindel mellom desse to - Etter MI meining knotete og ikkje logisk. Har forsåvidt sett på eindel forum at eg ikkje er aleine om å synest det ;)

 

Geometriske korreksjoner er suverene !

 

I allefall venter eg med oppgradering til denne buggen er fiksa, så får eg holde meg til DxO V6, DPP og Sagelight fram til då..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...