Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fullstendig hekta på Tiny Tower, men skjønner ikke hvorfor det ikke skjer noe når jeg ikke spiller! Må jeg trykke på "home"-knappen i stedet for tilbakeknappen? For når jeg trykker på home så får jeg melding når jeg starter opp om at tårnet fikk så, og så mye penger mens jeg var borte. Noen som har en løsning her?? ELLERS et MEGET bra og avhengighetsskapende spill!

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig hekta på Tiny Tower, men skjønner ikke hvorfor det ikke skjer noe når jeg ikke spiller! Må jeg trykke på "home"-knappen i stedet for tilbakeknappen? For når jeg trykker på home så får jeg melding når jeg starter opp om at tårnet fikk så, og så mye penger mens jeg var borte. Noen som har en løsning her?? ELLERS et MEGET bra og avhengighetsskapende spill!

Home-knappen lar appen kjøre, tilbake-knappen vil avslutte appen. Du må trykke på home for å la det kjøre, ja.

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig hekta på Tiny Tower, men skjønner ikke hvorfor det ikke skjer noe når jeg ikke spiller! Må jeg trykke på "home"-knappen i stedet for tilbakeknappen? For når jeg trykker på home så får jeg melding når jeg starter opp om at tårnet fikk så, og så mye penger mens jeg var borte. Noen som har en løsning her?? ELLERS et MEGET bra og avhengighetsskapende spill!

 

Det skjer ting selv om du ikke spiller da alt foregår på deres servere. Som du sikkert har merket så kan du ikke spille uten å ha nett-tilgang.

 

At du ikke alltid får opp meldingen om hvor mye du har tjent siden sist du spilte, betyr ikke at du ikke har tjent penger. Så lenge du har fyllt opp varer i "butikkene" dine vil pengene tikke inn jevnt og trutt uavhengig av hvilken knapp du trykte på for å "avslutte".

Telefonen din vil uansett drepe prosessen om den trenger mer minne til andre ting, eks. andre spill du starter opp e.l.

 

Bare følg med selv på hvor mye penger du har eller om ting er blitt ferdig mens du har vært borte, så ser du at problemet ditt ikke eksisterer =)

Lenke til kommentar

Home-knappen lar appen kjøre, tilbake-knappen vil avslutte appen. Du må trykke på home for å la det kjøre, ja.

 

Dette stemmer ikke! Alle apps kjører helt til telefonen trenger minnet til noe annet eller du dreper prosessen med en taskkiller (ikke anbefalt).

 

Forskjellen er at når du trykker back helt til appen "avslutter" så går den i hibernation i en modus som er nærmest oppstartsmodusen, og vil da i teorien oppta mindre minne enn om du trykte direkte på home-knappen som hibernater programmet umiddelbart.

 

Her er en grei artikkel som forklarer nærmere:

http://blog.radioactiveyak.com/2010/05/when-to-include-exit-button-in-android.html

Lenke til kommentar

Faen ta dere alle! Skulle aldri ha lastet ned Tiny Tower..

 

Blood And Glory er forresten ingenting å skryte av. Grei grafikk, men ellers lite underholdende (synes jeg). Spilte det i 10 minutter og det var det. Sprinkle derimot er utrolig fascinerende, så det måtte jeg bare kjøpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...