Gå til innhold

Hvor mye er du villig til å betale for innhold? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er plusser og minuser med P2P og F2P modeller. Men for min del er det faktumet at man ikke kan betale seg god i et P2P spill den største styrken, og den største svakheten med F2p. Spill mister litt meningen om penger kan gjøre jobben for deg, om du spør meg.

 

Og for de 8000 det skipet eller hva det var kostet, så kan du spille si WoW eller Everquest i rundt 5 år. Det er sjeldent du spiller spill i 5 år.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Forsvarer absolutt ikke de som bruker så mye på en gang i et spill, men mener jo det er loco å betale 3-6000 kroner for VIP-billetter på cupfinalen eller på opera'n også.

Det som gjør meg litt bekymret er at jeg tror mange av disse spillerne ikke har helt rot i virkeligheten. NAV burde vel hatt tilgang til manges pengeforbruk.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster et vanlig MMORPG pr mnd?Vil vel tro at det blir noen kroner hvis man har spilt WoW eller noe annet i årevis.

 

80-120 kroner, de fleste... Det vil si, går vi ut fra 120 kroner, tilsvarer dette 5,5 år med spilling. For å ta Rift som eksempel her da, så kommer de med nytt innhold (dungeons, raids, zones, gear, vanity items etc etc) flere ganger i året (Rift kom med første innholdspatch mindre enn 3 mnd etter spillet var nytt).

 

Foretrekker spill som belønner skill og ikke tjukk lommebok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...