Gå til innhold

Rykter om tre nye Gears of War-spill (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Two wrongs doesnt make it right!

De burde la GeoW -serien ligge. Og sparke People can fly- studioet.

Hadde det ikke vært for coop- mulighetene i GeoW hadde jeg vært dritt lei da jeg skled inn i cover for 1500. gang, ca halvveis inn i første act i 1eren.

Bulletstorm er det mest infantile, platte og over- oppskrytte spillet jeg har spilt de siste åra.

 

2 enkle steg til å bli en bedre utgiver.

Lenke til kommentar

Joda. Gears of War er absolutt gøy i coop. Men det er i overkant "simpelt" og ensformig. Og kjøretøyene har verre handling enn i Halo (!!).

Historien er helt rævva, men det går vel ikke an å trekke for. Gode spillhistorier kan vel telles på ca èn hånd.

 

Når det kommer til Bulletstorm får jeg mer igjen hvis jeg setter en mp3 på repeat som sier følgende ord om og om igjen; "ass, bitch, fuck, tits, osv"

Jeg likte ikke gameplayet som leash og slow-mo la opp til i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant valg dersom det stemmer. Det er kanskje ikke så rart at People Can Fly blir satt til et slikt prosjekt, da Epic foreløpig ikke har noen planer om å lage Bulletstorm 2.

 

Det opprinnelige Gears-studioet ønsker sikkert å lage noe nytt, og med tanke på hvor bra Gears har solgt så er hadde det ikke vært så rart om de fikk lov til det. Jeg krysser fingrene for at Samaritan-demoen blir gjort om til et spill. :)

 

3 til? hva med og gi 360 spillerne noe nytt?

Det går an å gjøre begge deler.

Lenke til kommentar

Interessant valg dersom det stemmer. Det er kanskje ikke så rart at People Can Fly blir satt til et slikt prosjekt, da Epic foreløpig ikke har noen planer om å lage Bulletstorm 2.

 

Det opprinnelige Gears-studioet ønsker sikkert å lage noe nytt, og med tanke på hvor bra Gears har solgt så er hadde det ikke vært så rart om de fikk lov til det. Jeg krysser fingrene for at Samaritan-demoen blir gjort om til et spill. :)

 

3 til? hva med og gi 360 spillerne noe nytt?

Det går an å gjøre begge deler.

har jeg ikke sagt noe imot at de ikke kan gjøre 2 ting samtidig, men det krever så utrolig mye mer tid.

Lenke til kommentar

har jeg ikke sagt noe imot at de ikke kan gjøre 2 ting samtidig, men det krever så utrolig mye mer tid.

At Gears-serien kommer til å fortsette er det ikke noe tvil om, og ressursene må tas fra et eller annet sted. People Can Fly er ikke det eneste studioet hos Epic, så dette betyr ikke at det ikke vil komme nye IP-er fra selskapet.

Lenke til kommentar

Mulig i dine øyne :!: men for folk som setter kvalitet i høysete dette er perfeksjon som sony prøver så hard å kopiere med uncharted serien online

Sony lager da ikke Uncharted serien, det er jo Naughty Dog som styrer skuta der. det kan hende at Gears of War har en smule bedre Multitplayer opplevelse, men og kalle det høyeste er vell ganske overdrevet. og sammenligner man single playern på spillene er ikke GoW3 i nærheten av Uncharted 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...