Gå til innhold

Viser video fra nytt BioWare-spill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare fordi det tilsynelatende er den moderne verden betyr det ikke at det faktisk -er- det. Husk at selv Command & Conquer har aliens, og BioWare har lenge snakket om å ta Mass Effect i nye retninger etter ME3. Hva med et RTS Mass Effect? Det kunne blitt tøft. :) Men alt vi så var en tanks sett ovenfra som sprengte en bygning. Det kan være sett fra et sniper-gevær for alt vi vet.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ikke uforventa at Biowhore til slutt gikk denne retningen her. Det trenger ikke være FPS for å være et CoD type spill. Det går lett ann å lage noe som ligner CoD i tredje person.

 

BioWare er et av de mest velrenomerte selskapene i spillindustrien. Det er lenge siden de har laget noe dritt. Så hvor betegnelsen "Biowhore" kommer ifra, forstår jeg ikke.

 

Videre må jeg nok trekke i tvil din konklusjon om at et førstepersonsperspektivs skytespill ikke trenger være et førstepersonsperspektivs skytespill for å være et førstepersonsperspektivs skytespill :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke uforventa at Biowhore til slutt gikk denne retningen her. Det trenger ikke være FPS for å være et CoD type spill. Det går lett ann å lage noe som ligner CoD i tredje person.

 

BioWare er et av de mest velrenomerte selskapene i spillindustrien. Det er lenge siden de har laget noe dritt. Så hvor betegnelsen "Biowhore" kommer ifra, forstår jeg ikke.

 

Åtte måneder er da ikke så lenge? For meg VAR BioWare et av de mest velrenomerte selskapene i spillindustrien fram til de valgte å fokusere på lettbent action framfor dypere historie og karakterutvikling. BioWhore er en ganske passende omskrivning, ettersom det er vanskelig å kombinere "bioware" og "sellout" uten at det høres rart ut.

Lenke til kommentar
Åtte måneder er da ikke så lenge? For meg VAR BioWare et av de mest velrenomerte selskapene i spillindustrien fram til de valgte å fokusere på lettbent action framfor dypere historie og karakterutvikling. BioWhore er en ganske passende omskrivning, ettersom det er vanskelig å kombinere "bioware" og "sellout" uten at det høres rart ut.

 

Trodde nå selskaper eksisterte for å tjene penger, jeg :)

 

Noe av det mest irriterende med BioWare spill var jo nettopp gjenspillbarheten når man måtte tråle seg gjennom timesvis med dialog for hver nye karakter. Det funker merkelig nok i SWTOR, men ikke i Mass Effect 2, føler jeg.

 

Kan ikke forvente at et selskap som BioWare, som nå har mange forskjellige studioer, bare skal produsere rene RPG spill.

Lenke til kommentar
BioWare er et av de mest velrenomerte selskapene i spillindustrien. Det er lenge siden de har laget noe dritt. Så hvor betegnelsen "Biowhore" kommer ifra, forstår jeg ikke.

 

Nåja, selv vil jeg neste karakterisere Dragon Age 2 som dritt, om man sammenligner med f.eks. Dragon Age Origins, som var et glimrende rollespill.

 

Betegnelsen "biowhore" er nå uansett useriøs. De har mange gode spill på samvittigheten, og jeg er villig til å unskylde et par dårlige spill om de henter seg inn igjen i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...