Gå til innhold

AMD oppdaterer Catalyst 11.11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betre ytelse i Skyrim? Inkkluderer det min konstante CTD?

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2227329

 

 

How do I fix the crash to desktop?

 

Go to Start -> Control Panel -> Sound

In the Playback tab, right click on Speakers (or whatever has a green tick next to it), then click Properties. In the advanced tab on this new window, select 24 bit, 44100Hz (Studio Quality) in the drop down menu

 

Hadde samme problem. Fant denne i går. Vet ikke om det funket, men har iallfall ikke kræsjet etter dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AMD har aldri hatt kontroll på driverene sine , bare kaos - jeg snakker på egne veine og det er min personlige mening. Har hatt 3 ATI-kort , aldri mer igjen.Skiftet til Nvidia og aldri noe tull ,har 130 spill på Steam og et par utenom...

 

Mitt GT8800 tok kveld med et pang. Det eksploderte.

 

Har hatt flere problemer med nVidia drivere enn med drivere til mitt ATI 5870.

Enkelte ganger fikk jeg rett og slett dårligere ytelse med nyeste nVidia driver.

Lenke til kommentar

AMD har aldri hatt kontroll på driverene sine , bare kaos - jeg snakker på egne veine og det er min personlige mening. Har hatt 3 ATI-kort , aldri mer igjen.Skiftet til Nvidia og aldri noe tull ,har 130 spill på Steam og et par utenom...

 

AMD er vel omtrent på linje med nvidia i disse dager, ikke det at ikke begge kunne hatt godt av litt mer funksjonelle drivere.

 

AtW

Lenke til kommentar

AMD har aldri hatt kontroll på driverene sine , bare kaos - jeg snakker på egne veine og det er min personlige mening. Har hatt 3 ATI-kort , aldri mer igjen.Skiftet til Nvidia og aldri noe tull ,har 130 spill på Steam og et par utenom...

 

Hva har et nvidia skjermkort og 130 spill på steam til felles?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
AMD har aldri hatt kontroll på driverene sine , bare kaos - jeg snakker på egne veine og det er min personlige mening. Har hatt 3 ATI-kort , aldri mer igjen.Skiftet til Nvidia og aldri noe tull ,har 130 spill på Steam og et par utenom...
Mitt GT8800 tok kveld med et pang. Det eksploderte.Har hatt flere problemer med nVidia drivere enn med drivere til mitt ATI 5870.Enkelte ganger fikk jeg rett og slett dårligere ytelse med nyeste nVidia driver.

 

I så fall må du ta Clean installation når du installerer nye. det virket på mitt. (bærbar) CSS gikk fra 25 til 40 FPS ;) DRITT PC

Lenke til kommentar
Kanskje like gledelig er det at 11.11a også sørger for noe bedre ytelse i populære spillet Skryim, mens for CrossFireX – for deg som har det – er det dårlige nyheter. Dette er nemligskudd skrudd av for Skyrim i de nye driverne. AMD bedyrer dog at de jobber med saken.

Skrudd av faktisk. Tror jeg dropper oppdatering da. :)

Lenke til kommentar

Positivt at driveren faktisk har kommet såpass fort!

For meg så fikset den noen småproblemer med 4970 kortet jeg har og Skyrim (hovedsakelig noe rusk med texturer) , BF3 har jeg desverre ikke bra nok linje til å kunne spille så jeg holder meg unna ^_^

 

Nvidia vs Amd diskusjonen hører selvsagt ikke hjemme her, det finnes mange gode tråder der man kan diskutere fram og tilbake fordelene vs ulempene med de ulike produsentene, så vær snill og hold dere til topic. Er det noen som føler at man skal forsure dagen så husk at det finnes alltid en veileder eller mod som kan forsure dagen for deg som "absolutt må" ;)

Lenke til kommentar

Altså, dette er jo helt latterlig. SItter hjemme på en PC med 6990'gpu, og når jeg får dårligere performance i et spill som kom ut i 2011, enn ytelsen et GPU til 2-3000kr billegere til tilsvarende spill, så er virkelig ikke dette bra idet hele tatt! Aldri AMD igjen, aldri!

 

Hvorfor ikke bruke den eksisterende driveren noen dager til, slik at ATI kommer med enda en driverpakke? 6990 er overkill til konsollspillet Skyrim uansett. Utrolig til grining på folk :tease:

Lenke til kommentar

Betre ytelse i Skyrim? Inkkluderer det min konstante CTD?

Spilte til level20 på PC før jeg fikk 360 versjonen i posten. Fikk aldri en eneste CTD med HD6950-2GB@1536SP. De fleste bugs lot seg også fikse enkelt og raskt. Ellers var det noen som slet med CTD når de brukte 360 kontrolleren.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kanskje like gledelig er det at 11.11a også sørger for noe bedre ytelse i populære spillet Skryim, mens for CrossFireX – for deg som har det – er det dårlige nyheter. Dette er nemligskudd skrudd av for Skyrim i de nye driverne. AMD bedyrer dog at de jobber med saken.
Skrudd av faktisk. Tror jeg dropper oppdatering da. :)

 

Er ikke akkurat som du trenger den ekstra ytelsen til Skyrim med mindre du har et par eldre kort da..

Lenke til kommentar

I så fall må du ta Clean installation når du installerer nye. det virket på mitt. (bærbar) CSS gikk fra 25 til 40 FPS ;) DRITT PC

 

"clean installation" er ikke nødvendig lengre, men jeg kan bekrefte at det var nettopp det jeg gjorde på den tiden.

 

Jeg har aldri hatt problemer med drivere til mitt ATI 5870 og jeg oppdaterer stortsett med engang det er nye ute. Har kjørt beta drivere en stund også uten problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...