Gå til innhold

Er du skikkelig dårlig i skytespill? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Because he's the hero Gaming deserves, but not the one it needs right now…and so we'll hunt him, because he can take it. Because he's not a noob. He's a silent gamer, a watchful protector…a Pro Gamer.

Kult da :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hva som er verst. At noen faktisk selger denne tjenesten, eller at det vil være folk som kommer til å benytte seg av den.
De som benytter seg av den. Hvis det fungerer er det jo en grei måte for andre å tjene kjappe penger.

 

Ikke grei, men geinal måte.

Men igjen kan jeg ikke tenke meg at folk virkelig vil gå for noe så "low" som og hyre en liv vakt ingame.

Og hvis du virkelig er så elendig at du ikke klarer å gjøre noe selv, og er avhenging av at noen hele tider er med deg. Er det like så greit at du bare legger fra deg stikka å finner på noe annet.(eller finne deg venner som du kan spille med)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man er så dårlig i skytespill, så burde man vel kanskje holde seg til noe annet? Men, kudos til han karen som faktisk prøver dette.

 

var det første jeg tenkte også - om man har en reddende engel, vil man da kunne utvikle seg til en bedre fps-spiller? er nok bedre å holde seg til kabal og ludo...

Lenke til kommentar

Dette blir for dumt

Dårlig i skytespill?Ikke spill da for pokker`n,det eller øv deg og bli god

Jeg er dårlig i forball,men det betyr ikke at jeg leier en proff til å spille for meg

Jeg er dårlig i det fordi jeg ikke liker fotball,så vet du hva,da spiller jeg ikke...

:nei:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...