Gå til innhold

iPhone-skjermen kan få "airbag"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bedre å kjøpe seg en telefon som tåler å bli brukt??
Det er jo mye som kanskje er bedre, feks å bruke mere plast. Men det ene utelukker ikke det andre, ekssitensen av denne teknologien utelukker ikke andre måter å gjøre telefonen mer solid på.AtW

 

jeg misunner deg så mye med at du klarer og se på plast som kvalitet, personlig menerjeg at plast gjør at jeg ser erlendig byggekvalitet, har vel noe med erfaringen min.

Lenke til kommentar

Så dette er dagenes "moro-sak" om Apple, som sikkert kommer til å bli full av x antall poster med folk som har et irrasjonelt hat mot Apple... :)

 

Hva med å bare LAGE en telefon som tåler å bli brukt....?

Meg og veldig mange andre har klart å bruke den Apple-telefonen det er snakk om i over ett år uten problemer.

Lenke til kommentar

Åhhh, det burde vært ULOVLIG å ta patenter på pussige ideer man ikke har klare formeninger om er mulig å produsere.

Blir bare altfor drøyt å ta patent på ideen om å ha ettellerannet bak en skjerm, væske eller luft, som kan/kan ikke aktiveres ved registert mulig fall. Hva med å faktisk produsere teknologien først, og SÅ ta patent på det.

 

Hælvetes amerikanske patentkontor, de ødelegger og blokkerer utvikling til de grader.

Burde vært et minstekrav at de hadde en fungerende prototype før det var mulig å søke patent

 

Men ideen er sikkert fin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er det ikke bedre å kjøpe seg en telefon som tåler å bli brukt??
Det er jo mye som kanskje er bedre, feks å bruke mere plast. Men det ene utelukker ikke det andre, ekssitensen av denne teknologien utelukker ikke andre måter å gjøre telefonen mer solid på.AtW

 

jeg misunner deg så mye med at du klarer og se på plast som kvalitet, personlig menerjeg at plast gjør at jeg ser erlendig byggekvalitet, har vel noe med erfaringen min.

 

Det er bare å lese litt overfladisk materailteknologi, så finner du fort ut at plast er et kvalitetsstoff som kan brukes til mye.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Hva med å bare LAGE en telefon som tåler å bli brukt....?
Wow.. Så du mener at alle tiltak for at mobiler skal tåle mer er bare tull? Skrev du det samme når gorillaglass ble annonsert?

 

Du mener designet på telefonen det er snakk om er bra?

Den bare behøver en airbag for å febrilsk prøve å leve litt lenger?

Hadde det ikke vært bedre å bruke en bedre type glass i utgangspunktet?

 

:roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Designet er flott. Bruker man telefonen slik at den får mye julig så ville jeg kjøpt noe annet en iphone. Den er av metall og glass, ikke å komme seg unna det. Eventuelt så får man kjøpe seg en gummiert case. Selv om det virker slik at den knuser bare du ser på den så stemmer det ikke. Vi har i lengre tid hatt 2 iphone 4 hjemme som i perioder lille pia på nesten 2 år gjerne vil bruke. De har utallige ganger blitt kastet bortover gulvet og i veggene. Når jeg vet hvor hard medfart den kan få så har jeg brukt en enkel svart bumper.

Har du prøvd å slippe en mobil med metallramme og gorillaglass i betongen? Er gorilla glass uknuselig? Mulig det er det, men apple valgte av en eller annen grunn å ikke bruke det. Man burde jo uansett tenke over hvilken telefon man kjøper, og hvordan man skal sikre den. Enten det er caser, bumpere eller mobilforsikring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg håper at denne patentsøknaden ikkje blir godkjent. Det er for dumt dersom ein generell idé skal kunne patenterast utan at det foreligger teknologi som gjer det mulig. Den skissa som er teikna er ikkje akkurat opplysande heller.

 

 

La det med dette bli kjennt at eg har tatt patent på mobiler som i staden for skjerm har eit kraftfelt av flytande partikkler som gjer at telefonen har ein 100% uknuselig skjerm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...