Gå til innhold

Årets mobil er kåret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit Samsung Galaxy SII er uten tvil den beste telefonen pr.dags dato.

 

Gjør du om setningen din til:

"Enkelt og greit Samsung Galaxy SII er ETTER MIN mening den beste telefonen pr.dags dato." så blir ting mer spiselig, for verden er fremdeles ikke malt i sort / hvitt så det som fungerer best for deg behøver ikke nødvendigvis å være universalt best for alle andre.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit Samsung Galaxy SII er uten tvil den beste telefonen pr.dags dato.

 

Gjør du om setningen din til:

"Enkelt og greit Samsung Galaxy SII er ETTER MIN mening den beste telefonen pr.dags dato." så blir ting mer spiselig, for verden er fremdeles ikke malt i sort / hvitt så det som fungerer best for deg behøver ikke nødvendigvis å være universalt best for alle andre.

 

Er det virkelig nødvendig å skrive "min mening" i hver bidige setning, når det åpenbart er en meningsytring?

 

AtW

  • Liker 8
Lenke til kommentar

En kompis har SII. Det er utvilsomt en fin mobil, men problem har den. Når den slåes på så slukker den etter to minutter. Vi har funnet ut at dette er omtrent gjenomsnittstid for batterikapasitet på Android-mobiler. Nå har han endelig oppfattet at det finnes Nokia-telefoner på markedet. Vi har det begge nå trivelig og begeistrert. Vi er begge enige om at Nokia er så til de grader mye bedre enn sånne Kina-plastik-mobiler som alle andre har. Min nydelige E 72 i gull farge er tilogmed produsert i Finland. Litt bedre enn Kina-plast ja. Jeg tror at E 72 egentlig skulle vært årets mobil. Den ville nok vært d om ikke dette android hadde vært så populært. Men det er jo bare dårlig da. Nokia er mye bedre. Og det er ikke bare min mening, det er noe alle vet.

Lenke til kommentar

E 72 er en langt bedre mobil enn SII, men det er jo så klart en stund siden den ble lansert. Er vel derfor den ikke vant. Det eksemplaret som jeg har er ihvertfall bedre enn SII uten at jeg vet stort om Samsung da.

 

E72 er en så til de grader forskjellig telefon fra SGS2 at de knapt kan sammenlignes. Hvilken som er best er helt og fullt avhengig av hvilke bruksområder man ønsker å dekke. Om telefonbiten er det viktigste, er nok en E72 en god kandidat. Om lommePC er å foretrekke, vil nok en androidtelefon med større skjerm være tingen å gå for.

Lenke til kommentar

En kompis har SII. Det er utvilsomt en fin mobil, men problem har den. Når den slåes på så slukker den etter to minutter. Vi har funnet ut at dette er omtrent gjenomsnittstid for batterikapasitet på Android-mobiler. Nå har han endelig oppfattet at det finnes Nokia-telefoner på markedet. Vi har det begge nå trivelig og begeistrert. Vi er begge enige om at Nokia er så til de grader mye bedre enn sånne Kina-plastik-mobiler som alle andre har. Min nydelige E 72 i gull farge er tilogmed produsert i Finland. Litt bedre enn Kina-plast ja. Jeg tror at E 72 egentlig skulle vært årets mobil. Den ville nok vært d om ikke dette android hadde vært så populært. Men det er jo bare dårlig da. Nokia er mye bedre. Og det er ikke bare min mening, det er noe alle vet.

 

Dine utsagn er tragiske. SII er årets mobil, punktum. Det er jo en grunn til at den ble kåret Norges favorittmobil. Det er ikke bare vennen din det gjelder. Jeg er meget fornøyd med min SII, både ytelsesmessig og design.

Lenke til kommentar

En kompis har SII. Det er utvilsomt en fin mobil, men problem har den. Når den slåes på så slukker den etter to minutter. Vi har funnet ut at dette er omtrent gjenomsnittstid for batterikapasitet på Android-mobiler. Nå har han endelig oppfattet at det finnes Nokia-telefoner på markedet. Vi har det begge nå trivelig og begeistrert. Vi er begge enige om at Nokia er så til de grader mye bedre enn sånne Kina-plastik-mobiler som alle andre har. Min nydelige E 72 i gull farge er tilogmed produsert i Finland. Litt bedre enn Kina-plast ja. Jeg tror at E 72 egentlig skulle vært årets mobil. Den ville nok vært d om ikke dette android hadde vært så populært. Men det er jo bare dårlig da. Nokia er mye bedre. Og det er ikke bare min mening, det er noe alle vet.

 

Nå blir det litt i overkant mye mas om den E72'en din. En hvilken som helst Blackberry tar knekken på den uten problemer, så vær så vennlig å ikke mase om din telefon i en tråd om en telefon rettet mot et helt annet marked.

 

On topic: fortjent seier.

Lenke til kommentar

Til dere som stresser om SII og Blackberry og ditt og datt. Det er uansett ikke snakk om hva en mobil skal brukes til. Alle som følger med og holder seg oppdatert vet at E 72 på alle områder er en bedre mobil enn alle andre. Dette er ikke bare min personlige mening, dette er rett og slett fakta. E 72 er bedre på musikk, den har batteri-kapasitet som ligger lysår forran alle andre, den er mye raskere og bedre på internettbruk enn alle andre. Det finnes mer enn nok av tester som beviser dette. E 72 , og spesielt min som er laget av gull og har russisk tastatur er en mobil som alle andre produsenter ikke er i nærheten av å matche. Den har til og med mini-kalkulator. Om E 72 hadde blitt lansert i år så ville den utvilsomt blitt kåret til årets mobil. Det er kansje ikke lett å forstå for fanboys av android og epler, men alle voksne mennesker som forstår seg på teknikk vil utvilsomt være enig. Nokia er verdens største produsent av mobiler, dermed er de så klart verdens beste også. Alt annet blir bare jalla. Men det er fint med konkuranse, ingen tvil om det. Uansett, ingenting er som glinsende stål og gull. Forøvrig er det kun Nokia som har teknisk kompetanse til å produsere slikt kommunikasjonsutstyr. Resten er nok desverre hardplast fra Kina. Tester viser også at det jukses med innsiden, det tekniske. Der er det bare Nokia som har de beste resultater. Dette er fakta, ikke min personlige mening.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...