Gå til innhold

Anmeldelse: Ratchet & Clank: All 4 One (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette spillet i går. Finner ikke igjen noe av det jeg elsker med serien. Det er jo forholdet mellom Ratchet og Clank og alle de merkelige personlighetene de møter på som gjør spillet. Også samarbeider han med Nesfarius?

Ønsker meg fortsatt en PS2 og PS3 bare så jeg kan kjøpe resten av spillene og gå gjennom flere ganger, men dette er ikke verdt akkurat det.

Lenke til kommentar

Over halvannen time og enda ingen sinte PS3- eiere som har slaktet Gamer?

Please allow me!

;)

 

Neida. Jeg har lite erfaring med denne serien selv, men det lille jeg har prøvd virka morsomt!

Mine venner som har spilt de tidligere spilla har kun lovord å komme med. Det blir spennende å se hva de sier om dette.

Toppen av forhåndsdømming fra deg hvertfall :p

 

Vi er vel vant til at disse spillseriene etterhvert daler i kvalitet, ofte i forbindelse med oppkjøp av merkevaren. Tenker blant annet på Spyro the Dragon, Crash Bandicoot og nå Ratchet & Clank.

 

Hadde sikla så sykt lenge hadde naughty dog kjøpt tilbake Crash Bandicoot-serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde sikla så sykt lenge hadde naughty dog kjøpt tilbake Crash Bandicoot-serien.

 

Akkurat det der hadde vært fantastiks. Naughty Dog's Crash Bandicoot spill var geniale!

Husker at jeg leste et nettmøte med Naughty Dog anngående Uncharted 2, der en spurde om hva de synes om de nye Crash Bandicoot spillene, og fikk til svar at det var som å se en datter bli prostituert :p

Lenke til kommentar

Over halvannen time og enda ingen sinte PS3- eiere som har slaktet Gamer?

Please allow me!

;)

 

Neida. Jeg har lite erfaring med denne serien selv, men det lille jeg har prøvd virka morsomt!

Mine venner som har spilt de tidligere spilla har kun lovord å komme med. Det blir spennende å se hva de sier om dette.

Toppen av forhåndsdømming fra deg hvertfall :p

 

Vi er vel vant til at disse spillseriene etterhvert daler i kvalitet, ofte i forbindelse med oppkjøp av merkevaren. Tenker blant annet på Spyro the Dragon, Crash Bandicoot og nå Ratchet & Clank.

 

Hadde sikla så sykt lenge hadde naughty dog kjøpt tilbake Crash Bandicoot-serien.

Ratchet and Clank er vel ikke oppkjøpt av noen andre, eller er det jeg som ikke har fått det med meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...