Gå til innhold

Torchlight II forsinkes igjen (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Liker Runic. I et intervju sa de at de burde få ut spillet før D3 så de ikke måtte utsette spillet fordi at de alle kom til å spille D3.

 

At de legger tilrette for modding og offline/lan-spilling gjør de nok ganske konkurransedyktige allikevel. Modding kan gjøre underverker for levetiden til et spill!

Lenke til kommentar

Åh. Det var synd. Jeg gleder meg til dette. Jeg storkoste meg med 1eren på 360!

For min del blir det nok TL2 over Diablo. Jeg føler Blizzard har fått nok av mine penger for en stund. Frem til de begynner å tenke litt nytt igjen, kanskje.

Tenker de ikke nytt da med RMAH? :)

 

Haha, jo! Det er jo faktisk sant.

Men jeg får vel presisere at jeg ikke er enig i den utvikingen :)

Lenke til kommentar

Åh. Det var synd. Jeg gleder meg til dette. Jeg storkoste meg med 1eren på 360!

For min del blir det nok TL2 over Diablo. Jeg føler Blizzard har fått nok av mine penger for en stund. Frem til de begynner å tenke litt nytt igjen, kanskje.

Tenker de ikke nytt da med RMAH? :)

 

Haha, jo! Det er jo faktisk sant.

Men jeg får vel presisere at jeg ikke er enig i den utvikingen :)

Jeg er usikker på hvordan det kommer og bli med RMAH egentlig. Kommer det til og bli brukt eller ikke? Men selv så synes jeg mange ting som de gjør med spillet virker veldig bra egentlig. Det er mye forenkling idag av talent systemene, både i D3 og i wow. Om det er bra eller ikke skal jeg ikke uttale meg om før jeg har testet det. Men jeg regner med "gutta" vet dette bedre en oss forbrukere(ja, faktisk!).

T2 har jeg ikke sett så nøye på i det siste, er innom nettsiden 1 ggr/mnd ca for og sjekke litt, men ser frem mot slippdatoen allerede.

Lenke til kommentar

Hvis de skal bruke så lang tid er det jo ett tegn på at det blir litt mer avansert enn det første. Som jeg tror er det mest gjentagende RPG'et jeg har spilt. Men en gjennomspilling var det jo verdt.

 

Men når de i talent-treet måtte ty til "gjenbruk" fra klasse til klasse, så er det ett tegn på en hastesak spør du meg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...