Gå til innhold

Minecraft er «ferdig» (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis som har spillet en stund, får vi de nye oppdateringene og den ferdige versjonen også? Eller må vi kjøpe det?

Vi får den endelige versjonen som en vanlig oppdatering tenker jeg. ;)

 

Minecraft har bare vært veldig lenge i forhåndsbestillingsfasen.

 

 

Kommer Gamer.no til å kjøre ut en anmeldelse av denne endelige versjonen?

Lenke til kommentar

Hvis som har spillet en stund, får vi de nye oppdateringene og den ferdige versjonen også? Eller må vi kjøpe det?

Det lurer jeg også på, for et par måneder siden, så stod det at det var 15% på full version visst jeg pre-buya det..

Men nå kommer det ikke opp noe, så jeg tror faktisk at visst du har bruker fraførav, eller at du har kjøpt beta, alpha ellerva du har kjøpt, så skal du nokk få full version gratis :p

Lenke til kommentar

Hvis som har spillet en stund, får vi de nye oppdateringene og den ferdige versjonen også? Eller må vi kjøpe det?

Vi får den endelige versjonen som en vanlig oppdatering tenker jeg. ;)

 

Minecraft har bare vært veldig lenge i forhåndsbestillingsfasen.

 

 

Kommer Gamer.no til å kjøre ut en anmeldelse av denne endelige versjonen?

 

Tror nok det ja, har de anmeldt Minecraft før, gjør de nok det igjen. Uansett så er jeg sikker på at spill.no kommer med en anmeldelse, så sjekk innom der visst Gamer.no ikke legger ut noe :p

Lenke til kommentar

Det har vært sagt at de som kjøpte spiller før det ble ferdig skulle slippe å betale noe i videre framtid.. dette gjelder i hvertfall de som kjøpte det i alpha versjon eller tidligere. Tror også det gjelder de som kjøpte det under beta. Men uansett veldig kult at det er ferdig :)

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte alpha for et år siden. Så stod det at i hvertfall "vi" som har kjøpt alpha fikk alle oppdateringene gratis. Det stod noe om at du har mer fordeler enn de som beta til en senere tid og at det kan forekomme at de som kjøpte beta må betale noe ekstra for oppdateringer. De som har kjøpt alpha har i ingenting å bekymre seg for.

Lenke til kommentar

hos meg står det fremdeles beta 1.8.1 selv etter tvungen oppdatering...?!

 

Det stod ikke noe om det her, men full version eller Minecraft 1.0 kommer ut i nermeste framtid, så du er ikke den eneste som ikke har det :p

 

Minecraft blir lansert på MineCon, altså 18-19. November, så det blir til helga!

Tror de nevnte at det skulle være en countdown på hovedscena der, så er sikkert mulig å få det med seg på stream ;)

Endret av Haunts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...