Gå til innhold

Nå kan iPhone og iPad oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det spesielle med denne artikkelen er at det er første gang man kan oppdatere trådløst. Det er mange som får hjelp og støtte ved å lese slike artikler.Unødvendige kommentarer kan du poste under artikler som omhandler Android. Det er tydelig at du ikke har iPhone og da skjønner jeg ikke hvorfor du bruker tid på å lese og kommentere disse artiklene.

 

Har hatt iPhone, dama har iPhone, har ikke noe imot iPhone. Men lei av all oppmerksomhet iPhone og Apple får iforhold til andre mobiler. Hovednyhet bare pga. en så minimal nyhet som trådløs oppgradering til en minor release av operativsystem.

Lenke til kommentar

Ja, men poenget er det samme; er det noe å henge seg opp i fordi nyheten ikke er så interessant(for din del) at det ikke bør være en hovednyhet og kommentere det?

 

Ok jeg gir meg :-) Første og siste gang jeg kommentere... Hehe. Ser bare overalt hvor appleprodukter blir hypet opp for features som andre produkter for lengst har, og denne gangen irriterte det meg nok til å kommentere :-)

Lenke til kommentar

Han tror sikkert at flere hits på artikkelen og flere kommentarer vil få amobil til å forstå at de ikke må skrive så mye om iphone/apple. Men sannheten er vel stikk motsatt.

 

Hmm, lurer på om den kommentaren er verdt å kommentere.

Nei si det. Hvorfor gjøre det da? Og 2 ganger tilogmed.

 

Hvor "trådløst" er det egentlig når man må koble til strømadapteret før man kan oppdatere?

(Det er i hvert fall det Apple ber deg om å gjøre - kanskje det bare er å ignorere det, på eget ansvar?)

Så lenge du har over 50% batteri så går det fint uten virker det som. Hadde jo vært katastrofe for telefonen å gå tom for batteri mens den skriver inn ny firmware.

Lenke til kommentar

Han tror sikkert at flere hits på artikkelen og flere kommentarer vil få amobil til å forstå at de ikke må skrive så mye om iphone/apple. Men sannheten er vel stikk motsatt.

 

Hmm, lurer på om den kommentaren er verdt å kommentere.

Nei si det. Hvorfor gjøre det da? Og 2 ganger tilogmed.

Noe sånt som dumme spm fortjener dumme svar?

Lenke til kommentar
Så lenge du har over 50% batteri så går det fint uten virker det som.

Det kan nok stemme, mener å ha lest det med 50% et sted selv også.

 

Oppdaterte 1 stk iPhone 4 og 1 stk iPhone 4S i går uten å koble til noen form for kabler, begge hadde over 80% batteri igjen før jeg begynte. Oppdaterte også en iPad 2 på samme måte.

Lenke til kommentar

Det skjønner jeg men jeg var kanksje litt uklar: Jeg regner man må ha oppgradert til iOS5 før man kan oppgradere til 5.0.1. Kona har en iPhone4 som jeg administrerer og jeg har ventet på å oppgradere til iOS5 pga av nevnte batteriproblem.

Hvis hun har iOS 4 enda så bare plugger du telefonen til iTunes, og du vil få tilbud om å oppgradere direkte til iOS 5.0.1, da er filen som lastes ned rundt 700MB isteden for rundt 50MB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...