Gå til innhold

God of War IV kan komme neste høst (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal de vel gå bort ifra SP her også. Sakte men sikkert skal dette over på MP. Da kan vi løpe rundt med alskens superkrefter og kniver og økser og drepe hverandre. Historie....hva er det? Overrasket at ingen har trukket Skyrim for ikke å ha MP.

 

Multiplayer er jo ikke synonymt med team deathmatch. Jeg ser for meg at f eks co-op hadde passet perfekt inn i et spill med den typen gameplay God of War er kjent for. Eller hva om de drar litt inspirasjon fra multiplayer-aspektet i Demon's Souls? Hadde jo vært artig om man kunne invadert andre spilleres verden og gitt dem en real utfordring :) .

Lenke til kommentar

For dem som ikke skjønner hvem Kratos skal jakte på nå. Følg med under dialogene i GoW3. Det snakkes av og til om "en annen", lik Kratos, som skulle utnyttes av titanene mot Olympus. Regner med at vi får se denne personen i 4eren og han/hun burde være like badass som vår helt ;) Ellers enig, spar meg for multiplayer bullshit i GoW serien...

Endret av Sajkow
Lenke til kommentar

Intil videre tar jeg dette med en saltgruve. GoW med flerspiller, nei spar meg! Det trenger vi så aldeles ikke.Men hvem skal Kratos jakte på nå? De norrønne gudene? I så fall vil i det minste badass-opplegget opprettholdes.

 

:O

 

*mindsplosion*

 

Rart jeg ikke har tenkt på dette før, men jøje meg det fins noe gøyalt mytologi å slakte rundtomkring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...