Gå til innhold

Nå er mobilspill større enn håndholdte konsollspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel nå de "store" bør begynne å skjelve.

Sannsynligvis vil både Nintendo, Sony og andre aktører prøve å komme med sin "kriseløsning" som rett og slett vil være bortkastede penger.

 

Billige spill, lett tilgjengelighet og tilpassing til den mobile verdenen er nok det som har gjort utslaget for såpass store tall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
En 3DS er noe du kjøper bare for å spille Zelda igjen.
det ville eg aldri gjort, spiller der det hører hjemme, nintendo 64 på tven
Tanken var vel på de som ikke lengre har Nintendo 64.

 

Uansett, eg har en orginal ds med super mario 64 og det er bare ikke det samme som det var på nintendo 64, stort sett alle spillene er portet eller resirkulert fra nintendo 64 uansett

Lenke til kommentar

Tror salgstallene til psp vil skyte i været når PSP VIta kommer, den er rett og slett fantastisk. Kommer med touch på begge sider, OLED-skjerm. 4 kjerners-prossesor, to analoge sticker med mer.

 

Den er så kraftig at du skal kunne spille på PSN med Ps3 spillere. Da kommer nettsurfing og spill til å gå som en drøm. du vil nok få litt dårlig bilde om du kobler den til TVen da. Blir ganske tungt for den og.

 

Så skal du spille skikkelige spill på er PSP Vita tingen, men er jo mange som laster ned spill og bare spiller litt når de venter på noen etc., men blir jo litt lenge i lengden med sånne billige spill.

Lenke til kommentar

Den størst grunnen til at 3DS ikke har bltt noen suksess er fordi det ikke har kommet ut noen spessiellt bra spill ut til den ENNÅ (unntak av zelda ocraina of time selvfølgelig). Men når super mario 3D land, Luigi's Mansion 2, kid icarus, mario kart 7 3D og kingdom hearts3D + mange andre kommenede spill kommer ut, så tror jeg 3DS vil skyte rett i værs 8D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...