Gå til innhold

Skytespillet XCOM utsettes (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det nåværende spillet ligner mer på en halvslapp Mass Effect-klone"

 

Ja for et sjokk!! (Ironi, om noen skulle være i tvil.

Det haddet blit så j*** jul i stua om de haddet klart å lage et skikkelig turbasert spill i Xcom Enemy unknown stil!, sitte med noe slikt i Jula haddet vært fantastisk.

 

Men neida, vi lager noe konsoll herpes greier og håper vi selger litt ekstra på navnet....

Lenke til kommentar

Greit at noen har retro-rage så det holder, men det må ikke på død og liv sytes og klages i hver eneste tråd som omhandler XCOM/Syndicate osv! Det blir forferdelig slitsomt, og bidrar cirka null til noen konstruktiv diskusjon.

 

Se heller her:

 

http://www.xenonauts.com/

 

Vent til det kommer ut.

 

Trolig på samme måte som du må påpke dette skulle jeg tro. Når jeg holder meg til artiklen som faktisk forteller meg at det pr i dag ser ut som en dårlig Massefekt kopi forbeholder jeg meg fortsatt rettigheten på å klage om dette i tråden, da denne tråden faktisk dreier seg om dette problemet i utgangspunktet.

 

Forbeholder meg også retten til å diskutrere det jeg mener er dårlige valg i et fora generelt så lenge jeg holder meg til topicet.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Selvsagt har du all rett til å poste det du mener er relevante ting. Jeg påpeker bare at hvis du poster omtrent det samme i hver eneste tråd som omhandler emnet blir det litt slitsomt.

 

Jeg vet du påpeker det, det er det jeg påpeker. Selve poengenen er forøvrig ikke det samme som feks ved Falout.

 

Om du har mer å utsette på mine innlegg foretrekker jeg at du tar dette på PM direkte til meg, slik at diskusjonen kan fortsette i forhol til topicet i denne tråden.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...