Gå til innhold

HP frister med linjelekker tavle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående pris vs prosessor, legg merke til at deres største fjøl-konkurrent bruker langt "billigere" ARM-baserte prosessorer.

 

Og...? Dette er for dyrt (i forhold til kapasitet) uavhengig av om andre bruker strikkdrift eller ikke. Fjøler som dette er designersmykker. Noen vil ha dem, og er villige til å betale ekstra for dem. For meg blir det merkelig at jeg kan kjøpe to laptops med mye kraftigere hardware for samme prisen.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Synes den ser ganske lekker ut. Virker ikke som om smartassene før meg ser likheten med iPhone 4. ;)

 

Og ja, jeg er klar over at dette er standard HP-design, samme som en ser på skjermene og laptoppene deres.

 

Ja, du mener at Iphone 4 og Ipad er ripoffs av HP Slate, som ble demonstrert før begge disse ble annonsert?

Tilfeldig valgt kilde: http://news.bbc.co.uk/2/hi/8444672.stm

 

Da er jeg egentlig ikke enig. Tvilen skal komme Apple til gode, for HP'n ser jo mye bedre ut enn tilsvarende senere Apple-produkter.

Lenke til kommentar

Noe som rett og slett ikke er bra nok hvis man skal gjøre seriøse oppgaver. Prøv å fikse litt på din design-oppgave med fingrene da ;)

Jeg gjør masse seriøse oppgaver, men ingen design-oppgaver. Er overrasket over hvor mange som mener jeg trenger en penn. Jeg har aldri opplevd noe verre å peke med enn en penn på touchskjerm til de oppgavene jeg bruker slike duppeditter til.

Lenke til kommentar

Noe som rett og slett ikke er bra nok hvis man skal gjøre seriøse oppgaver. Prøv å fikse litt på din design-oppgave med fingrene da ;)

Jeg gjør masse seriøse oppgaver, men ingen design-oppgaver. Er overrasket over hvor mange som mener jeg trenger en penn. Jeg har aldri opplevd noe verre å peke med enn en penn på touchskjerm til de oppgavene jeg bruker slike duppeditter til.

 

Vitsen med denne er jo en at du kan gjøre mye mer på den enn en simpel iPad og lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...