Gå til innhold

Flere fikser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi har et eksemplar inne til test, og der ble firmwaren oppdatert av Fujifilm før de sendte det til oss.

 

 

Gleder meg til X10 testen, har så å si bestemt meg på forhånd da. Hørt noe mer om dato det kommer?

 

Støtter den, Rocknrolf77! Spent og egentlig forhåndsbestemt her også!

Så Aetius, når kan vi forvente å få en test?

Og vet du når det kommer i butikken?

Lenke til kommentar

Skulle kommet i butikken allereede, så det er tydeligvis forsinket. Noe oppdatert dato har jeg ikke.

 

Testen er dessverre litt forsinket den også, siden jeg har en million ting å gjøre nå før jul, og ingen Erik til å gjøre halvparten av dem, som før. :(

 

X10-testen ser ut til å bli første med ny testmal med færre grafer, diagrammer og slikt, som skal være mer lettlest for leserne og mer lettskrevet for oss (men med samme data og målinger i grunn, have no fear), så det tar dessverre også litt ekstra tid å utvikle den.

 

Jeg kan imidlertid si at X10 ser svært bra ut, og skal nok gi P7100 og G13 god kamp om kundenes gunst. Fujifilm har gjort mye riktig her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle kommet i butikken allereede, så det er tydeligvis forsinket. Noe oppdatert dato har jeg ikke.Testen er dessverre litt forsinket den også, siden jeg har en million ting å gjøre nå før jul, og ingen Erik til å gjøre halvparten av dem, som før. :( X10-testen ser ut til å bli første med ny testmal med færre grafer, diagrammer og slikt, som skal være mer lettlest for leserne og mer lettskrevet for oss (men med samme data og målinger i grunn, have no fear), så det tar dessverre også litt ekstra tid å utvikle den.Jeg kan imidlertid si at X10 ser svært bra ut, og skal nok gi P7100 og G13 god kamp om kundenes gunst. Fujifilm har gjort mye riktig her. :thumbup:

 

Jeg tror nok det er en god idè å heller ta litt lettere tester og heller litt høyere antall.

Så kan heller de få som absolutt må ha alle grafene se på tester på andre sider!

Jeg gleder meg uansett stort til testen a X10!

Har du noen formening om når den kommer? Eller er det så fort 999.999 andre tingene er gjort? :)

Keep up the good work!

 

X10 skal være i butikkene på fredag, etter hva jeg hører.

 

Ohlala!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...