Gå til innhold

Nytt Micro ATX-kabinett fra SilverStone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rotete detaljer:

Boksen har en fysisk størrelse på 364 x 210 x 400 millimeter (bredde, dybde og høyde)

 

Volumet er forresten ganske nøyaktig det samme som et helt normalt miditårn jeg har her. Så romsligheten har sin årsak. Dette er en stor tjukkass til å være mini.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg synes også det er stort til sitt formål.

Den Første Pc jeg bygget i 2001 fikk jeg et brukt kabinett. Det måler 330x205x400 - og er for ATX !

Nå er mitt gamle EPOX HK kastet ut og jeg venter på et Sabertooth - ATX.

Front, side og topp-panel er kastet. BAre ramma igjen, og den kler jeg med tre. Jezz TRE, men trehåndtak !

Blir en trepece altså.

Lenke til kommentar

Det forundrer meg litt at en produsent som Silverstone lager en slik viftegrill på baksiden.

 

Dette må du forklare litt mer.

 

Hva er ellers å anbefale, 1 stk 180mm vifte som henter luft fra fronten, eller 2 stk 120mm vifte som henter luften fra sidene.. (forskjellen mellom PS07 og TJ08-E)

 

Eneste grunnen til at PS07 er litt større (15mm lenger/dypere) er vel pga den er designet for å hente luft fra sidene..?

Lenke til kommentar
Dette må du forklare litt mer.
Alle viftegriller både lager støy og hindrer luftflyt. Letteste måten å teste dette på er å blåse i luften og etterpå igjenom grillen. det er ganske stor forskjell. jeg hadde dremmlet dette med en gang :dremel:

 

aha, slik du mente ja. Vel, antar det trolig er noe lover eller standarder som tvinger frem "finger beskyttelse" krav.

 

Men de har ihvertfall vært flinke å økt arealet av hull samt øke avstanden fra viften ved å bøye den utover :) hjelper vel noe til for både luftflyt og støy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...