Gå til innhold

LG tar helomvending


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skulle bare mangle, spør du meg.

Stemmer, et kritisk punkt for produsenter med android telefoner er å prøve ikke utdatere telefonene på under 1 år, iallefall ikke toppmodellene.

 

Forhåpentligvis tar produsentene å følger på den gode streamen Samsung er inne i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Produsentene må skjerpe seg med oppdatering av Android. Om jeg kjøper en toppmodell, så forventer jeg at operativsystemet blir oppdatert i minst et år.

 

Det er i alle fall noe jeg tar med i vurderingen når jeg skal kjøpe ny telefon, og det håper jeg flere gjør.

Husker godt min Hero, som HTC bestemte seg for å droppe oppdateringene til ca. 3 måneder etter release. Etter mye klaging fra alle hold fikk vi en sen 2.1 oppdatering 7-8 måneder etter release.

Skulle ikke vært nødvendig.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått mulighet til å oppdatere til Android 2.3 via LG sitt oppdateringsverktøy på min LG Optimus 2X, så jeg lurer litt på hvor lang tid det tar før Android 4 kommer til den. Har sikkert fått meg ny telefon innen den tid. ^^

På denne artikkelen link http://www.amobil.no/artikler/lg_oppdaterer_hele_optimus-serien/103373

står det at oppdatering til Android 2.3 på 2X er tilgjengelig fra den 1. november.

 

Men vist ikke oppdateringen har dukket opp på oppdateringsverktøy enda,

Kan det hende at LG har lagt ut oppdateringen på sine nettsider først. ;)

Endret av Leseren
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...